بیانیه بسیج رسانه بهاباد به منا سبت روز قلم

در این بیانیه آمده است: رسالت قلم، رسالتی پایان ناپذیر برای احیای حق وحقوق مطالبه گرانیست که جز راه درست رانمی پیمایند وجز درراه احیای کرامتهای انسانی ، گام برنمی دارند.
کد خبر: ۹۲۵۴۰۸۴
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، بسیج رسانه بهاباد به منا سبت روز قلم در بیانیه ای آورده است: 
روز قلم است، مبارک باد روز همان آیت روشنی که حضرت خداوندگار بدان سوگند یاد فرموده و تا همیشه کام آدمی معرفت‌ آموز را با «ن و القلم و مایسطرون» حلاوت بخشیده و نگاه‌ها را به قامت رشیدی خوانده است که برای خویش رسالت روشنی‌آفرینی قائل است.
امروز قلم است و جبهه تکفیر و التقاط در پیش‌رو که از انسان جان و از انسانیت جهان را می‌گیرد، قلم است و رسالت نور پاشیدن به تاریکنای ضمیر و زمین تا کفرکرداران نتوانند جنایت خود را به نام ایمان ثبت تاریخ کنند. قلم است و یک جهان مطالبه حق‌مداران که باید فهرست شود تا بر زمه قدرت‌مداران بار گردد. قلم است و هزار حرف نگفته که باید به هر حرف، جهانی را خبر کند.
ارزش والای قلم، آن گاه به خوبی دریافت میشود که به یاد بیاوریم خداوند متعال ، دربزرگترین معجزه دنیا - کلام ا.. مجید - به قلم وبه هر آنچه مینویسد ،سوگند خورده است.
رسالت قلم، رسالتی پایان ناپذیر برای احیای حق وحقوق مطالبه گرانیست که جز راه درست رانمی پیمایند وجز درراه احیای کرامتهای انسانی ، گام برنمیدارند.
ستودنی ست قلمی که امروز به ابزاری برای مبارزه با بی عدالتی وظلم وجهل تبدیل شده و ستودنی تر است صاحب قلمی که واسطه ارتباط بین زمین وآسمان قرار گرفته است
امروزه مطبوعات و رسانه ها به عنوان ركن چهارم دموكراسي نقش بي بديلي را درتعالي و پيشرفت درشئون مختلف جامعه ايفا مي كنند و در قاموس تلاشگران اين عرصه،چيزي جز خدمت بي منت به يكايك افراد جامعه نيست.
جايگاه ويژه اين قشر دلسوز كه دركلام حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري همواره مورد تاكيد و احترام بوده، براي مردم ايران اسلامي نيز از اهميت بسزايي برخوردار مي باشد و يقينا تقويت رسانه ها و فعالان اين عرصه ازسوي مردم و مسئولان گامي بلند درجهت اعتلاي همه جانبه ايران اسلامي خواهد بود
صاحبان قلمهایِ حقیقت نگار بر قداست و تاثیر گذاری آنچه مینگارند واقفند بر همین اساس جایگاه فاخرقلم را دستاویز منافع و مطامع شخصی،جناحی یا گروهی قرار نخواهند داد.
۱۴ تیر ، روز قلم را به اهالی قلم تبریک عرض نموده وبرای یکایک خادمان این عرصه ، سربلندی ، آزادگی و روشنخواهی را آرزومندیم.
حمیدرضا اخوان بهابادی مسئول بسیج رسانه بهاباد
ارسال نظرات