با حضور رئیس مجمع عالی بسیج استان قم صورت گرفت

برگزاری جلسه شورای خواهران بسیج مهندسین صنعتی قم

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام خواجوی رئیس مجمع عالی بسیج استان قم برگزار شد، فعالیتهای گروه جهادی شهدای جبهه مقاومت تشریح گردید و به صورت اختصاصی به فعالیتهای خواهران این گروه اشاره شد.
کد خبر: ۹۲۵۶۴۴۳
|
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، جلسه شورای خواهران با حضور مهندس نیکوکلام مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان قم و حجت الاسلام والمسلمین خواجوی رئیس مجمع عالی بسیج استان و جمعی از خواهران مهندس برگزار گردید.

در این جلسه فعالیتهای گروه جهادی شهدای جبهه مقاومت شرح داده شد و به صورت اختصاصی به فعالیتهای خواهران این گروه اشاره گردید. در ادامه جلسه به معرفی و شناسایی ظرفیت ها و تعامل و همکاری بیشتر اعضای فعال و توانمند با یکدیگر پرداخته شد. پس از آشنایی و شناسایی توانمندی های خواهران بزرگوار، گروه بندی هایی نسبت به تخصص افراد حاضر صورت گرفت که شامل گروه آموزشی، گروه مشاوره، گروه فنی و مهندسی، گروه امور خیریه و ... می باشد.

گروه آموزشی در خصوص برگزاری دوره های مختلف تخصصی و عمومی در حیطه های متنوع با همفکری و نیازسنجی صورت گرفته به صورت حضوری و غیرحضوری فعالیت خواهند نمود.

گروه مشاوره در خصوص برگزاری کارگاههایی با محوریت تحکیم خانواده، مهارتهای تربیت فرزند، مهارتهای قبل و بعد از ازدواج ، اصول تقویت اعتمادبه نفس و کاهش استرس، اصول همسرداری و ... فعالیت خواهند نمود. همچنین در مواردی که نیاز به درمان باشد به صورت مشاوره درمانی (گروهی و تک نفره ) انجام خواهد گرفت.

در گروه فنی و مهندسی مقرر شد خواهرانی که تخصص صنایع و ... دارند با کلینیک صنعت بسیج مهندسین همکاری لازم را داشته باشند.

در گروه امور خیریه و گروههای دیگر تعامل و همکاری با مدیران چند موسسه خیریه که در جلسه حضور داشتند و همچنین افراد توانمند با حیطه های فعالیتی مشترک انجام گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات