دیدار فرمانده سپاه ارزوئیه با امام جمعه جدید شهرستان

فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه به همراه جمعی از همکاران با امام جمعه جدید شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۹۲۵۸۳۷۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ پیش از ظهر روز شنبه مورخ ۲۸ تیرماه، سرهنگ دوم پاسدار مصطفی امام بخش، فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه به همراه جمعی از کارکنان این ناحیه با حضور در دفتر امام جمعه با حجت الاسلام و المسلمین سید یوسف منصوری دیدار و گفت‌و‌گو کرد.


آمادگی سپاه و بسیج جهت پیشبرد برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهرستان

در این دیدار سرهنگ دوم پاسدار مصطفی امام بخش، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ارزوئیه با ارائه گزارشی کوتاه از وضعیت حوزه‌ها و پایگاه‌های شهرستان، آمادگی کامل مجموعه سپاه ارزوئیه را جهت همکاری با امام جمعه اعلام نمود.

فرمانده سپاه ارزوئیه با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم به جایگاه در خور شان شهرستان برسیم، همه باید پای کار باشیم خاطر نشان کرد: مجموعه سپاه و بسیج آماده‌ی هرگونه همکاری است و پشتیانی‌های لازم را جهت ارتقا برنامه‌های شهرستان انجام می‌دهد.

سرهنگ امام بخش تصریح کرد: تعامل سپاه و امام جمعه محترم جهت ارتقاء برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، شهرستان را به سمت جایگاه واقعی پیش می‌برد، با توجه به اینکه شهرستان ارزوئیه قطب کشاورزی و معادن است، امیدواریم بتوانیم در این زمینه‌ها نیز به حد مطلوبی دست پیدا کنیم.


سپاه در دل‌های مردم است و جدای از مردم نیست

طی این دیدار و گفت‌وگو حجت الاسلام و المسلمین سید یوسف منصوری با تشکر از فرمانده سپاه و هیئت همراه، امنیت کشور را به برکت سپاه پاسداران و نیرو‌های انقلابی و با اخلاص و پای کار این مجموعه‌ی مردمی دانست و عنوان کرد: هر جا و در هر مکان کم و کاستی بوده و شرایط فراهم نبوده، سپاه شرایط را فراهم آورده و همه لوازم کار مهیا شده و با کار جهادی و فی‌سبیل‌الله در صحنه حاضر شده است.

وی خاطر نشان کرد: مردم ما با تمام وجود ضرورت سپاه را درک کردند و تجربه شده که مردم با هوشیاری و بصیرت گام برمی‌دارند و در تشییع پیکر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نشان دادند سپاه در دل‌های مردم است و جدای از مردم نیست.

حجت الاسلام و المسلمین منصوری بیان کرد: مسیر انقلاب و صراط مستقیم مشخص است و بر ما است که منویات حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را نصب العین قرار دهیم و در راه اعتلای انقلاب گام برداریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خداوند توفیق خدمتگزاری در راه خودش را روزی ما قرار دهد و با همدلی، همفکری و همکاری اتفاقات خوبی را برای رضای خدا در شهرستان رقم بزنیم.

انتهای پیام/ تاراش
ارسال نظرات