پیام سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)؛

حماسه کوشک روایتگر اتحاد ، همدلی و پیوند عمیق و ناگسستنی مردم ، ارتش ، سپاه و بسیج بود

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) گفت: حماسه کوشک روایتگر اتحاد ، همدلی و پیوند عمیق و ناگسستنی مردم ، ارتش ، سپاه و بسیج بود که عقبه دشمن متجاوز در اسلام آباد را درهم کوبید و پیروزی در عملیات غرورآفرین مرصاد را به ارمغان آورد.
کد خبر: ۹۲۶۰۷۳۷
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج، با توجه به فرا رسیدن سالروز عملیات آزاد سازی کوشک، "سردار شاکرمی" گفت: پنجم و ششم مردادماه سال ۱۳۶۷  سالروز حماسه غرور آفرین جوانان شجاع و غیوری است که دلیرانه و با دستان خالی در برابر تجاوز و پیشروی دشمن بعثی عراق به پشتیبانی شرق و غرب ایستادند و ارتفاعات تنگه کوشک را از محاصره رژیم بعث عراق آزاد ساخته و خالق حماسه ای جاوید در تاریخ دفاع مقدس شدند.

وی افزود:حماسه کوشک روایتگر اتحاد ، همدلی و پیوند عمیق و ناگسستنی مردم ، ارتش ، سپاه و بسیج بود که عقبه دشمن متجاوز در اسلام آباد را درهم کوبید و پیروزی در عملیات غرورآفرین مرصاد را به ارمغان آورد.

 وی ادامه داد:سلام و دورود خدا به ارواح طیبه شهیدان خُرم رودی، دوبرا و فلاحی و همه شهدای حماسه ساز تنگه کوشک‌ ایوان ، که مردانه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و در این راه جان خود را فدا کردند تا عزت و اقتدار ایران اسلامی پایدار بماند.

 وی در پایان اظهار کرد:ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن و نهراسیدن از ابهت پوشالی آنان، مهمترین پیام و درس شهیدان و تنها راه رسیدن به پیروزی و فتح قله های پیشرفت است که در شرایط امروز کشور بایستی بدان توجه داشت.

 

ارسال نظرات