خبرهای داغ:

برگزاری كارگروه مهر و میراث در شهرستان سرخه

اولین جلسه کارگروه مهر و میراث شهرستان سرخه در سالن کنفرانس شهرداری این شهرستان برگزار شد
کد خبر: ۹۲۶۲۴۶۷
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، بهمن اخلاقی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه اظهار کرد: در این جلسه در زمینه بررسی ظرفیت‌های موجود و ایجاد توسعه پایدار و تحول در زمینه‌های گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی در شهرستان سرخه بحث و تبادل نظر شد.
وی تاکید کرد: «با تشکیل و آغاز به کار این کارگروه که بر اساس تفاهم‌نامه وزارت میراث‌فرهنگی و وزارت کشور انجام شده است، دستاورد‌های قابل توجهی با همکاری اعضاء حاصل شود.»
همچنین شهردار سرخه نیز در این جلسه نسبت به مشارکت با میراث‌فرهنگی در اجرای اهداف این کارگروه اعلام آمادگی کرد و مقرر شد برنامه‌های مشترک شهرداری و میراث‌‎فرهنگی بیش از پیش در شهرستان سرخه اجرایی شود.
دبیر کارگروه مهر و میراث شهرستان سرخه، انعقاد این تفاهم‌نامه را گامی مثبت برای ادامه همکاری‌های گذشته بین میراث‌فرهنگی و سایر دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت کشور عنوان کرد.
شناسایی سرمایه‌گذاران و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، توسعه زیرساخت‌ها برای توسعه گردشگری روستا‌ها و احیای بافت‌های سنتی، ارتقاء فعالیت سازمان‌های مردم نهاد و مشارکت‌های مردمی در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، تقویت و توسعه هنر‌های سنتی و صنایع‌دستی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مرتبط از اهداف تشکیل کارگروه مهر و میراث می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها