استاندار ایلام:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از پشتوانه های نظام است

استاندار ایلام با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از پشتوانه های نظام است، گفت: همگان باید برای حفظ و تقویت وحدت و همبستگی تلاش کنند.
کد خبر: ۹۲۶۲۵۲۴
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، "قاسم سلیمانی دشتکی" به مناسبت ۱۲ مرداد ماه مصادف با چهلمین سالروز تأسیس این نهاد ارزشمند در دیدار سرپرست این شورا گفت: این شورا در بزنگاه‌ها و ایام الله با دعوت از مردم جهت حضور در صحنه‌های حمایت و دفاع از نظام همواره موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به حضور حضرت آیت الله جنتی در رأس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: ایشان یکی از شخصیت‌های انقلابی و ارزشمند انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: امروز شاهد فضای همدلی و هم افزایی در استان ولایت مدار ایلام هستیم که همگان باید برای حفظ و تقویت این وحدت و همبستگی تلاش کنند.

استاندار ایلام تصریح کرد: همه باید در راه خدمت به نظام و ملت هم صدا و همدل باشیم که خوشبختانه در این راستا موفقیت‌های خوبی هم به دست آورده‌ایم که از جمله آنها می‌توان به حماسه سازی در ایام اربعین و خدمت رسانی به زائرین عتبات عالیات و همچنین در جریان حوادث طبیعی اشاره کرد.

وی با اشاره به حوادث سال‌های ۹۶ و ۹۸ اظهار داشت: در جریان حوادثی که به وجود آمد از استان‌های آرام و انقلابی بودیم که مردم وفاداری خود به نظام را با بیان خواسته‌های خود در چارچوب قانون و با متانت نشان دادند که این امر نیز از برکات حضور نیروهای انقلابی و فضای همدلی و هم افزایی موجود در استان است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این دیدار به بیان گزارشی از فعالیت‌ها و رسالت این نهاد در طول سالهای گذشته پرداخت.

ارسال نظرات