تقدیر وزیر راه و شهرسازی از اقدامات فرمانده سپاه روح الله برای تأمین مسکن کارکنان نیروهای مسلح استان

وزیر راه و شهرسازی از عملیات طرح ۲۴ هکتاری کوی بهاران پروژه مسکن کارکنان سپاه بازدید کرد ودر جریان آخرین وضعیت روند پروژه قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۶۳۸۸۹
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ وزیر راه و شهرسازی از عملیات طرح ۲۴ هکتاری کوی بهاران پروژه مسکن کارکنان سپاه بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت روند پروژه قرار گرفت.

لازم به ذکر است وزیر راه و شهرسازی در این بازدید از تلاش های صورت گرفته سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به جهت تلاش ها و پیگیری های لازم برای اقدام منازل مسکونی نیروهای مسلح استان تقدیر و تشکر لازم را به عمل آورد.

عملیات طرح ۲۴ هکتاری کوی بهاران ویژه مسکن کارکنان سپاه استان مرکزی در انتهای خیابان هپکو اراک در فضایی به وسعت ۹۳ هزار و ۴۸۰ متر مربع که توسط شرکت جهاد خانه سازی سپاه به ظرفیت سه هزار و ۴۰ واحد اجرا می‌شود و مزین به نام شهید حاج قاسم سلیمانی در حال اجرا است.

فضای آموزشی پیش‌بینی شده در این طرح ۹ هزار و ۳۵۶ متر مربع، تاسیسات شهری ۲ هزار و ۶۴۰ مترمربع، فضای فرهنگی و مذهبی یک هزار و ۶۹۵ متر مربع، فضای سبز ۱۱ هزار و ۱۹۸ متر مربع، مهدکودک ۲ هزار و ۵۰۸ متر مربع و فضای خدماتی آن ۲۸ هزار و ۳۹۶ مترمربع است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات