خبرهای داغ:

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود اهانت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اسلام را محکوم کرد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود با صدور پیامی اهانت رییس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۲۸۸۵۴۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
محکومیت مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود در توهین به پیامبر اسلامبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی اکبر عربعامری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود در بیانیه‌ای اقدام موهن نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد.
در این بیانیه آمده است:
بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم
یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ (سوره مبارکه صف آیه ۸)
اهانت وقیحانه رئیس‌جمهور فرانسه که نشأت گرفته از سیاست‌های رذیلانه و اسلام‌ستیز صهیونیسم است قطعاً هدفی جز لاپوشانی ناکارآمدی‌ها و ضعف‌های شدید مکاتب غربی و نظام رو به افول و اضمحلال استکبار جهانی ندارد. بی‌تردید مکر امثال مکرون بر خودش و امثال خودش بازخواهد گشت که خداوند متعال می‌فرماید: وَمَکَرُواْ وَمَکَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِین!
اینک امت اسلام در آستانه هفته وحدت و در ماه ربیع المولود با حفظ اتحاد و برادری که بزرگترین پشتوانه محور مقاومت در پرتو حکمت ولایت است، بیش از پیش انزجار خویش را از دشمنان قسم‌خورده پیامبر اسلام نشان داده و بار دیگر پشیمانی را تنها دستاورد استکبار خواهند کرد.
امید است حوادث پی‌درپی دوران، نویدبخش ظهور سریع‌تر منجی عالم بشریت بوده و این گردنه سخت و پر فتنه تاریخ، با آمدن موعود تمام ادیان حضرت صاحب العصر و الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به سکون و آرامش پس از طوفان مبدل گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها