خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج

79 برنامه در پیرانشهر اجرا می‌شود

فرمانده سپاه پیرانشهر گفت: همزمان با هفته بسیج 79 برنامه در پیرانشهر اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۴۵۹۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از پیرانشهر، سرهنگ پاسدار قاسم نصیری امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: شعار هفته بسیج سال ۹۹  "پیشرو خدمت و امیدآفرین" می‌باشد چرا که همه دنیا به دنبال ناامید کردن مردم ایران از حاکمیت هستند، پس همه ما وظیفه داریم امید را در بین مردم زنده کنیم.

وی ادامه داد: در این هفته ۷۹ برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد، برنامه ها همانند سنوات قبل نیست با وجود شیوع کرونا بیشتر در سطح فضای مجازی به اجرای برنامه ها اقدام خواهیم کرد.

این مسئول گفت: دیدار با امام جمعه شهرستان، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا، پویش سلیمانی ها، برپایی میز خدمت در روستای چیانه، مصاحبه با روحانیون و  نخبگان در خصوص بسیج و انعکاس آن در فضای مجازی، اعزام تیم‌های بهداشتی به مناطق محروم شهر و روستایی در طول هفته، برگزاری یادواره شهداء به صورت مجازی، ضد عفونی معابر شهر و روستا توسط بسیج، توزیع ۲ هزار ماسک در سطح شهر، نواختن زنگ بسیج در سامانه شاد، دیدار فرماندهان پایگاه‌ها با فرمانده سپاه و فرماندار و نماینده شهرستان و برگزاری حلقه های صالحین از جمله این برنامه هاست.

وی گفت: دیدار چهره به چهره با ائمه جمعه و جماعات، ویزیت رایگان به مدت یک هفته در درمانگاه سپاه پیرانشهر، اجرای طرح نذر خون، اعزام تیم جهادی دامپزشکی و جهاد کشاورزی به روستاها، تقدیر از کادر درمانی شهر و روستا، برگزاری نشست دانشجویی با موضوع سبک زندگی اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر به صورت مجازی سایر برنامه هاست.

وی اضافه کرد: سرکشی از روحانیون شهرستان و حوزه علمیه، برپایی نشست هم اندیشی روحانیون حوزه جلدیان، آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد، اعطای بسته های معیشتی حمایتی به نیازمندان و آسیب دیدگان معیشتی از کرونا، افتتاح واحد مسکن مددجویی در شین آباد و ... سایر برنامه هاست.

انتهای پیام

ارسال نظرات