ترور ناجوانمردانه دانشمندان هسته‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران را تسلیم زورگویی ابرقدرت‌ها نخواهد کرد

جعفر منتشلو کارشناس ارشد مسایل سیاسی گفت: ترور ناجوانمردانه دانشمندان هسته‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران را تسلیم زورگویی ابرقدرت‌ها نخواهد کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۱۱۱
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
جعفر منتشلو کارشناس ارشد مسایل سیاسی درگفتگو کُردتودی، با اشاره به اقدامات کورکورانه تروریست‌ها در به شهادت رساندن دانشمندان بزرگ کشور درطول سال‌های بعدانقلاب و همچنین اقدام اخیرناجوانمردانه گروه‌های تروریستی در ترور شهیدفخری زاده افزود: ترور ناجوانمردانه دانشمندان هسته‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران را تسلیم زورگویی ابرقدرت‌ها نخواهد کرد.

وی در ادامه گفت: هرگز دانشمندان و نخبگان ما با این ترور‌ها از پیمودن راه دانشمندان علم و فناوری کشور دست نخواهند کشید و انگیزه خود را ازدست نخواهند داد بلکه در جهت رشد و تعالی ملت ایران راسخ‌تر و استوارتر خواهند شد.

منتشلو اضافه کرد: مردم شریف ایران اسلامی حضوری هوشمندانه در صحنه دارند و در طول بیش از چهار دهه بعداز پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کرده اند هر وقت لازم بوده در صحنه با اقتدار تمام حضور یافته و سیلی محکمی به دشمنان زده اند.

این کارشناس مسایل سیاسی عنوان کرد: ترور دانشمندان هسته‌ای پروژه‌های دشمن برای ترساندن مردم است و می‌خواهند با این کار ملت شریف ایران را از رشد و تعالی باز بدارند و در این خصوص وظیفه مردم و مسوولین برای مقابله با این ترفند‌های دشمن بسیار سنگین است.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه ترور دانشمندان هسته‌ای، خسارت‌هایی به نظام و مردم وآرد می‌کند، اما دستاورد‌های هسته‌ای ایران در ادامه راه، خط بطلانی بر نقشه ترور دانشمندان هسته‌ای کشورخواهد کشید و جمهوری اسلامی، سیلی محکمی به این جنایتکاران خواهد زد همانطورکه مقام معظم رهبری فرمودند که دوران بزن در روتمام شده ویکی بزنند ده تا می‌خورند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات