خبرهای داغ:

افتتاح پایگاه سلامت محله اسلامی شهرک فدک شاهرود+ تصاویر

با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، پایگاه سلامت محله اسلامی شهرک فدک شاهرود به همت بسیج جامعه پزشکی و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افتتاح شده است.
کد خبر: ۹۳۰۰۴۰۱
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، پایگاه سلامت محله اسلامی شهرک فدک شاهرود به همت بسیج جامعه پزشکی و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افتتاح شده است.
جانشین معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با گزارشی از روند ایجاد این پایگاه سلامت گفت: با توجه به نیاز شهرک فدک شاهرود با جمعیت چندین هزار نفری، این پایگاه سلامت با همکاری بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه شاهرود راه‌اندازی شده است تا خدمات بهداشتی و درمانی به مردم این شهرک ارائه دهد.
او افزود: سه روز در هفته، پزشک در این پایگاه مستقر و فعالیت‌های بهداشتی و درمانی نیز در این پایگاه سلامت ارائه می‌شود.
طلاب و اقشار بسیج؛ پیشتاز کمک به کادر درمان
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن حسینی‌دیباجی، مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان هم با بیان اینکه حضور آگاهانه و دشمن‌شناسی دو شاخصه بسیجی است، گفت: ما امروز شاهدیم طلاب و اقشار بسیج ما در همه عرصه‌ها فعال و در کمک به کادر درمان نیز پیشتاز هستند و حضور فعال دارند.
وی بیان کرد: تلاش دشمنان برای تخریب وجهه بسیج و سپاه با جهادی خالصانه بسیجیان در این مدت بی‌اثر شده است.
این کار قیمت ندارد
سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان هم جهاد را از شاخصه‌های بسیج عنوان و خدا را شکر کرد که توفیق یافته است تا بار‌ها در جمع جهادگران سلامت حاضر شود.
او از کادر درمان برای تمام ایثارگری و اخلاصشان تشکر کرد و افزود: کار این قشر در ماه‌های اخیر قیمت ندارد و اجر و ثواب والایی دارد و از زحمات آن‌ها خالصانه قدردانی می‌شود.
فرمانده سپاه استان سمنان از فعالیت‌های انجام‌شده در راستای راه‌اندازی پایگاه سلامت شهرک فدک شاهرود هم تقدیر و بر لزوم توجه به مناطق کم‌برخوردار حاشیه شهر تأکید کرد.
دامغانی از اهتمام بسیجیان پایگاه‌های فدک و طهورا حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) و جامعه زنان صدیقه کبری (س) و شورای محله اسلامی این شهرک در پیگیری ایجاد این پایگاه سلامت تقدیر کرد.
محله اسلامی شهرک فدک در راستای محرومیت‌زدایی و حمایت از این شهرک چند سالی است که ایجاد شده و تاکنون توانسته با کمک مردم فعالیت‌های اثرگذاری را در این محله انجام دهد.
ایجاد مهد قرآن، پایگاه سلامت و حمایت از اقشار کم‌درآمد و ایجاد اشتغال پایدار و برقراری امنیت اجتماعی از آن جمله است.
بیش از ۹ ماه از شناسایی ویروس کرونا و مصائب ناشی از آن در کشورمان می‌گذرد؛ اما تلاش‌های بسیجیان برای یاری مردم در این شرایط سخت کرونازده کمرنگ نمی‌شود.
تلاش‌های خیل عظیم بسیجیان این روز‌ها با قوت ادامه دارد و رویکرد‌های جدیدی هم پیدا کرده و امید است تا ریشه‌کنی کامل این ویروس منحوس، همچنان پرقدرت شاهد این رویه نوع‌دوستانه باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها