مسئول فرهنگی خانواده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در گفت و گو با «بسیج»خبر داد

برگزاری جشنواره فرهنگی هنری «شمیم علوی» در زنجان

مسئول فرهنگی خانواده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری«شمیم علوی» در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۵۸۰۸
|
۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸

رقیه نصیری در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با بیان اینکه  امروز دشمن همه توان خود را در یک جنگ تمام عیار فرهنگی علیه ارزش ها و آرمانهای انقلاب و اسلام به میدان آورده است،گفت: آمادگی و اقدام جهادی و انقلابی در عرصه جنگ نرم و حضور موثر نیروهای انقلاب به ویژه خانواده های ارزشی درسنگرهای فرهنگی کشور امری لازم و اجتناب ناپذیر است.

 

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا مرکز فرهنگی خانواده پاسداران سپاه انصارالمهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان زنجان به منظور ارتقاء جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و نیز فراهم نمودن زمینه نقش آفرینی همسران و فرزندان کارکنان سپاه در فعالیت‌های فرهنگی،جشنواره فرهنگی هنری شمیم علوی را برگزار میکند.

 

مسئول فرهنگی خانواده سپاه استان با اشاره به موضوعات این جشنواره تصریح کرد:بیانیه گام دوم انقلاب(اقتصاد،عفاف وحجاب،سبک زندگی،علم وپژوهش،استقلال وآزادی،معنویت واخلاق،مرزبندی با دشمن،عدالت و مبارزه با فساد و عزت ملی؛روابط خارجی) از موضوعات این جشنواره می باشد.

 

نصیری افزود:خانواده اسلامی وانقلابی ودفاع مقدس از دیگر موضوعات مدنظر در جشنواره فرهنگی هنری شمیم علوی است.

 

وی بابیان اینکه علاقمندان می توانند با ارسال آثار خود در رشته های عکس،روزنامه دیواری،طراحی گرافیک،پویانمایی،گویندگی،نویسندگی،فیلمسازی،شعر و داستان،گروه های تئاتر وسرود،خوشنویسی،گلیم،نمد،نقاشی،معرق،خاتم کاری،سفال،بافتنی،تابلو فرش،چرم دوزی وصنایع محلی،نرم افزارهای چند رسانه ای،بازی های رایانه ای،اختراعات وابتکارات و مقاله وپژوهش در این جشنواره شرکت کنند،گفت:مهلت تحویل این آثار تا 10بهمن ماه 99به دفتر دبیرخانه جشنواره به آدرس زنجان-سه راه امجدیه-پشت درمانگاه شهدای گمنام-طبقه فوقانی بسیج جامعه زنان-مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالمهدی(عج)می باشد.

 

نصیری در پایان یادآور شد:همچنین علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33530260(مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان)تماس حاصل نمایند.

ارسال نظرات