سرلشکر جعفری:

حاج قاسم محصول دفاع مقدس است/ امروز هیچ کشوری جرأت اقدام نظامی علیه ایران را ندارد

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیةالله (عج) گفت: حاج قاسم هرچه که داشت از دفاع مقدس داشت؛ ایشان یک جهادگر بود که بعد از دفاع مقدس آموخته‌های خود از آن دوران را به نسل‌های بعدی انتقال داد.
کد خبر: ۹۳۱۳۵۹۷
|
۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیةالله (عج) صبح امروز (سه‌شنبه) در دومین روز از همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، اظهار داشت: ما هنوز نتوانسته‌ایم حق دفاع مقدس را ادا کنیم و امیدواریم مجموعه بنیاد بتواند با تلاش فراوان در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس اقدام کند.

وی گفت: بخش بسیار زیادی از عزت و اقتدار امروز کشور را مدیون دفاع مقدس هستیم. ما هنوز یک بُعد از انقلاب اسلامی را به دنیا نشان داده‌ایم که همان مقاومت و ایستادگی است و همه عزت و اقتدار ایران اسلامی نشأت گرفته از این یک بُعد است. اوج این اقتدار را در شهادت حاج قاسم می‌بینیم که چگونه ایشان که یک الگو در منطقه و جهان بود و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیةالله (عج) ادامه داد: حاج قاسم هم هرچه که داشت از دفاع مقدس داشت؛ ایشان یک جهادگر بود که بعد از دفاع مقدس آموخته‌های خود از آن دوران را به نسل‌های بعدی انتقال داد؛ البته که حاج قاسم با توجه به مسئولیتی که داشت، توانست به خوبی نهضت مقاومت را در بین مسلمان و آزادگان جهان گسترش دهد.

سرلشکر جعفری افزود: حاج قاسم محبوب دل همه آزادگان است و از آنجا که حاج قاسم هرچه داشت از دفاع مقدس داشت، وظیفه امروز ما نشر و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس به بهترین نحو ممکن است تا ابعاد دیگر دفاع مقدس را برجسته و به جهان معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه امروز در مرحله سوم انقلاب اسلامی هستیم، عنوان کرد: مرحله اول پیروزی و مرحله دوم تشکیل نظام جمهوری اسلامی و تثبیت آن بود که پشت سر گذاشته شده است و مراحل بعدی که همان اسلامی شدن جامعه است در حال سپری شدن است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیةالله (عج) ادامه داد: مرحله اول و دوم مبارزه با رژیم طاغوت و تشکیل نظام و حفظ آن بود که مقاومت و ایستادگی نیز در این دو مرحله انقلاب معنی پیدا می‌کند. بیشتر اقدامات ما در مراحل ابتدایی، سلبی و اکثر آن‌ها حول خنثی کردن توطئه‌های دشمنان بوده است. ۴۰ سال طول کشید تا جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات مقابله کند و امروز از لحاظ اقتدار و قدرت نظامی به نقطه اوج رسیده است و هیچ قدرتی جرأت مقابله یا اقدام عملی در عرصه دفاعی و امنیتی علیه ایران را ندارد.

ارسال نظرات