استاد پرویز خلیلی:

نیاز ؛ مادر تمام موفقیت‌هاست

کد خبر: ۹۳۱۹۲۶۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸

استاد پرویز خلیلی در گفتگو با خبرنگار بسیج نیوز گفت: هر کجا صحبت از موفقیت می‌شود پیشنیازی مطرح میشود. انسان برای رسیدن به موفقیت باید آینده را متصور شود. آینده ای که می‌تواند بخشی از مشکلات و نیازهای جامعه را مرتفع سازد.

این مدیر با تجربه در خصوص موفقیت در جامعه ی کنونی گفت: همگان در تلاش برای رسیدن به موفقیت در هر موقعیتی هستند.
هر کسی به نوعی در تلاش است تا برای رسیدن به جامعه ی آرمانی هدف گذاری کند.اما مهم ترین نکته شناخت مسیر و نیاز سنجی ست.
ایشان در ادامه گفت: امروز جامعه ی ما نیاز به همتی متفاوت دارد. جامعه باید آنچنان خود را در مقابل فشارها امن سازد که هیچ دشمنی نتواند اتحاد ملی را به خطر بیندازد.

در شرایطی که از هر سو تهاجم صورت می‌گیرد نیاز است تا با درایتی عمیق و اندیشه ای ژرف معنایی برای همبستگی بود‌.

استاد پرویز خلیلی که خود از مدیران با سابقه ی جهاد علمی در کشور است در ادامه اذعان داشت: مدیران و آمران باید امروز فقط و فقط همت گمارند تا مردم و جامعه از جنگ روانی جان سالم به در برند. نیاز امروز ما هم افزایی همه جانبه در تمام عرصه هاست. بیگانه بیگانه است. بیگانه دلسوز ما نیست. امروز مثل هر وقت دیگری زمان اتحاد است اتحادی برای رسیدن به حد اعلای اهداف نظام و انقلاب.

ايشان به منش و سيره مقام معظم رهبری اشاره و خاطر نشان شدند: رهبري به جای رفتن در لاک تدافعی تلاش می کنند با بسیج نقاط قوت و گره زدن آن به فرصت ها رویکردی تهاجمی را در قبال شرایط انتخاب کنند و این همان جوهره مکتب مقاومت فعال است که مقام معظم رهبری در تجلیل از سردار شهید مقاومت آن را «مکتب سلیمانی» لقب دادند.

ايشان درقالب توصيه خاطر نشان شدند ؛ توصيه ي حقير به همگان : به کودک و نوجوان و جوان و بزررگسال دشمن دشمن است، دشمن تعارف ندارد، دشمن رحم ندارد، دشمن دلسوز ما نیست خودمان دلسوز خودمان باشیم و برای رسیدن به آرمان های نظام و انقلاب با اتحادی دیگر نشان دهیم ایران مهدمردم سالاري ديني ست ایران مهد دموکراسی ست و ایران سرزمین بهترین هاست.

وسخن آخر استاد خليلي : با همدلي و باور توانستن در مسير اقتصاد مقاومتی با شناسایی حوزه‌های فشار و تلاش براي بی اثر كردن و کنترل آن‌ها گام برداريم . برای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی ضروری است که وابستگی‌های خارجی تقلیل یافته و برای افزایش تولید داخلی کشور و خوداتکایی تلاش کرد

بايد بدانيم كه ظرفیت های بی بدیل کشور ایران از جمله منابع معدنی ، انرژی ارزان و فراوان، جوانان تحصیل کرده و خوش فکر ، مردم صبور ، رهبری انقلابی ، موقعیت همسایگی با 15 کشور و وسعت و تنوع سرزمینی و اندازه بزرگ بازار داخلی و.... جمهوری اسلامی با این ظرفیتها می تواند معجزه ای تاریخی را رقم بزند و موجب حیرت همه جهانیان شود . معجزه ای از جنس انقلاب اسلامی و پیروزی در دفاع هشت ساله و در غلبه بر داعش در منطقه و از جنس ایستادن تمام قد در برابر ابر قدرت اقتصادی چون آمریکا که اقتصاد خود را غیر قابل شکست تصور می کند و بر اساس آن در دنیا زور گوئی و قلدری می کند.
البته هموراه باید در نظر داشته باشیم که به قول شهید میثمی «قدرت ما به اندازه امکانات ما نیست، بلکه به میزان ارتباط ما با خدا است».
و من الله التوفیق.

ارسال نظرات