فرمانده سپاه ساوه مطرح کرد:

توزیع5سری جهیزیه بین محرومین/طرح شهید سلیمانی الگوی تبدیل تهدید به فرصت+عکس

سرهنگ دستجانی گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی به همت بسیجیان در ایام شیوع ویروس کرونا نمونه بارز تبدیل تهدید به فرصت بود.
کد خبر: ۹۳۲۲۱۴۱
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوهفرمانده سپاه ناحیه ساوه در مراسم تجلیل از جهادگران فعال در اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: انقلاب اسلامی در مسیر تعالی و دستیابی به اهداف والای دین گام‌های اساسی برداشته و امروز در جوامع بین‌المللی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
حجت الله دستجانی بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تکالیفی را برعهده اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان گذاشته است و در این زمینه نباید از فرصت عمل به دستورات، ولی فقیه غافل شد.
وی ادامه داد: یکی از محور‌های گام دوم انقلاب، تشکیل دولت جوان انقلابی است که با احساس مسئولیت در راستای گره‌گشایی گام بردارد.
به گفته دستجانی، رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بسیج را یادگار بزرگ امام (ره)، مظهر اقتدار ملی و نمایشگاه بصیرت، مجاهدت عنوان می‌کنند.
وی تصریح کرد: آنچه که امروز دشمنان انقلاب را زمین‌گیر کرده، اقتدار بسیجیان و تفکر بسیجی در جامعه است و باید در مسیر نهادینه سازی این دغدغه تلاش مضاعفی صورت گیرد.
فرمانده سپاه شهرستان ساوه گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی، فرمول تبدیل تهدید به فرصت بود و به عنوان یک الگو در جهان مطرح شد؛ جهادگران در این طرح با محوریت امامان جماعت و پایگاه اجتماعی مساجد و همچنین تعامل سازنده با کادر درمان به جنگ این ویروس منحوس رفتند.
دستجانی ادامه داد: فرهنگ جهادی باید در جامعه نهادینه شود و راهکار رشد و توسعه، تلاش مضاعف در این زمینه است که موتور محرکه این فرهنگ بسیجیان هستند.
وی گفت: ساماندهی حرکت جهادی مردم با محوریت جوانان بسیجی و همچنین گسترش اثربخشی ظرفیت خودجوش و آتش به اختیار جوانان از برکات بسیج بوده که اجرای طرح کمک مومنانه نمونه بارز آن در دوران کرونا است.
فرمانده سپاه شهرستان ساوه افزود: هدف شوم آمریکا، بازدارندگی مردم را از نظام دینی و جهاد است، اما بسیجیان امروز تصاویر ماندگاری از همدلی و روحیه جهادی برای کمک به همنوعان خود به تصویر کشیدند.
لازم به ذکر است در این مراسم ۱۰۰ نفر از جهادگران فعال در اجرای طرح شهید سلیمانی تجلیل شدند.
درپایان مراسم ۵ سری جهیزیه به ارزش ۹۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال بین زوج‌های نیازمند توزیع گردید.
انتهای پیام/
ارسال نظرات