با حضور جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان

نشست هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه پزشکی استان زنجان برگزار شد

زنجان-نشست هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با حضور جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) و اعضای هیئت اندیشه ورز برگزار شد‌.
کد خبر: ۹۳۲۷۳۲۱
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ نشست هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج جامعه پزشکی با حضور سرهنگ ابوالفضل طهماسبی و اعضاء هیئت اندیشه ورز مرکزی (پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران، مدیران کانون‌های بسیج جامعه پزشکی و ...) در محل سالن اجتماعات رازی بیمارستان مرحوم آیت اله موسوی زنجان برگزار گردید.

در این نشست موضوعاتی نظیر آغاز گام چهارم طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا و بسیج ملی طرح شهید سلیمانی برای مدیریت، مهار و کنترل اپیدمی کرونا و… مورد بحث و تبادل قرار گرفت.
نشست هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه پزشکی استان زنجان برگزار شد

در این مراسم دکتر مشهود تقی لو؛ مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان با اشاره به گام چهارم طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا گفت: اجرای این طرح به طور رسمی آغاز شده و تا اوایل فروردین ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی با همکاری سایر اقشار بسیج در اجرای این طرح در کنار دانشگاه علوم پزشکی استان بوده و هیچ محدودیتی برای این همکاری وجود ندارد، تصریح کرد:پرچمدار مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی است و بسیج به کادر درمان در مقابله با این ویروس منحوس کمک می‌کند.
نشست هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه پزشکی استان زنجان برگزار شد

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با اشاره به اجرای مرحله نخست طرح شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: در مرحله اول اجرای این طرح بیماران و افراد مشکوک در نقاهتگاه هتل سپهر زنجان که مسئولیت آن به سپاه انصارالمهدی (عج) واگذار شده بود، قرنطینه می‌شدند که در مرحله دوم نیز این اقدامات همچنان ادامه دارد.

نامگذاری مرحله جدید طرح شهید سلیمانی به نام "مرحله تشدید بیماریابی"


دکتر تقی لو در ادامه با بیان اینکه مرحله جدید طرح شهید سلیمانی به نام"مرحله تشدید بیماریابی نامگذاری شده است، افزود: در گام جدید طرح شهید سلیمانی همه افراد مبتلا و اطرافیان آن‌ها تست و رصد می‌شوند.
نشست هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه پزشکی استان زنجان برگزار شد

وی با بیان اینکه تیم‌های بسیج در تست، دارو و سایر اقدامات درمانی کمک می‌کنند، افزود: در مرحله اول همه اقشار بسیج به کار گرفته نشده بودند، اما در مرحله جدید همه اقشار بسیج به کارگیری شده اند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی یادآور شد: مرحله نخست طرح با حضور در درب منازل اجرا می‌شد، اما در مرحله جدید بیماریابی به صورت فنی رهگیری شده و نیاز به مراجعه به همه منازل نیست و تمرکز بر تشدید بیماریابی است.

در ادامه این نشست جانشین فرمانده سپاه استان با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه در چندین مرحله گفت: در مرحله اول کمک‌های نقدی و غیر نقدی چشمگیری در پایگاه‌های بسیج جمع آوری شد و در اختیار نیازمندان قرار گرفت که این امر استمرار و ادامه خواهد داشت.

سرهنگ طهماسبی با بیان اینکه نقاط قوت این طرح همکاری بسیار بالای مردم بوده و در این مرحله از ظرفیت همه اقشار بسیج استفاده می‌کنیم، خاطرنشان کرد:این طرح راهبرد‌های مختلفی دارد که اولین آن آموزش و اطلاع رسانی است؛ اطلاع رسانی به موقع و تشخیص بیماری می‌تواند در ریشه کنی بیماری کمک کند.

وی در پایان افزود:اطلاع رسانی دقیق و به موقع نیز کمک شایانی در تشخیص و مقابله با این ویروس می‌نماید.
ارسال نظرات