دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان با خانواده شهید محمد عذاری

به مناسبت روز مهندس مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان خوزستان به همراه معاون فرهنگی مدیر کل بنیاد شهید استان، رئیس بنیاد شهید اهواز و تعدادی از مهندسین بسیجی با خانواده شهید محمد عذاری دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۲۸۴۳۱
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، به مناسبت روز مهندس مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان خوزستان به همراه معاون فرهنگی مدیر کل بنیاد شهید استان، رئیس بنیاد شهید اهواز و تعدادی از مهندسین بسیجی با خانواده شهید محمد عذاری دیدار کردند.

شهید محمد عذاری فرزند عبدالله در روز ششم دی‌ماه سال 1372 در شهر اهواز دیده به جهان گشود و تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم پشت سر نهاد و پس از آن به دانشگاه رفت.

این جوان اهوازی به منظور کسب مدارج عالی علمی خود مدرک کاردانی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار خود را از دانشگاه آزاد سوسنگرد دریافت کرد و سپس در مقطع کارشناسی در رشته مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید در دانشگاه آزاد اسلامی اهواز فارغ‌التحصیل شد.

علاوه بر این شهید محمد عذاری دوره تخصصی تراش CNC را نیز با موفقیت پشت سر نهاد و مدرک آن را دریافت کرد.

پس از فارغ‌التحصیل شدن این جوان اهوازی به خدمت سربازی اعزام شد و در سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان مشغول گذراندن خدمت بود.

شهید محمد عذاری به همراه تعداد زیادی از سربازان سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی در رژه نیروهای مسلح روز شنبه 31 شهریور ماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس حضور یافت که هدف تیر کین تروریست‌های کوردل قرار گرفت و به همراه 22 نفر دیگر از جمله سردار شهید علی لویمی‌باقری، شهید سید حسن سواری، بسیجی شهید علی کمایی، سرباز شهید رضا شعیبی، سرباز شهید میلاد جهانگیری‌نژاد، سرباز شهید سینا آقاجری و سرباز شهید اسماعیل شفیعی‌نژاد مظلومانه به شهادت رسید.

پدر این شهید والا مقام گرچه داغ جوان بر دل داشت ولی شهادت فرزندش را افتخاری برای تمام مردم کشور و خوزستان بخصوص قوم شهید پرور عرب  می داند.

در پایان مهندس خانچی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن و دیگر همراهان ضمن قدردانی از جایگاه شهید با اهدا دسته گل  یادش را گرامی داشتند و با تقدیم هدیه از خانواده این عزیز قدردانی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات