خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عجب شیر در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

مشکلات معیشتی از حربه های دشمن است

تبریز- فرمانده سپاه عجب شیر گفت: مشکلات معیشتی از حربه های دشمن است چرا که اگر مردم در اقتصاد ضعیف باشند و فقر بر جامعه حاکم شود ایمان شان سست می شود.
کد خبر: ۹۳۳۱۲۰۰
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱

 امیر شاه محمدپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بیان مردم ولی نعمت نظام است بیان کرد: اصلی ترین قدرت نظام انقلاب اسلامی مردم است و دشمن هم این را می داند و برای همین با اعمال تحریم های ظالمانه سفره مردم را تنگ می کند.

وی در تبیین شعار سال افزود: در بحث تولید باید جنس خوب و مرغوب را تولید کنیم و در پشتیبانی نباید از جنس های خارجی استفاده کنیم و مانع هایی که در مقررات اداری برای وام گیرنده و ایجاد کارگاه تولیدی و ... هست را برداریم تا شاهد شکوفایی اقتصاد در کشور باشیم.

شاه محمدپور اضافه کرد: باید از جوانان انقلابی استفاده کنیم و به مردم امید بدهیم چرا که شعار چند سال گذشته در محور تولید و اقتصاد هست و دشمن می خواهد مردم را در مقابل نظام قرار بدهد در این مسئله از حربه دشمن نباید غافل بشویم.

وی در پایان به انتخابات پیش رو اشاره و تاکید کرد: شخصی که کاندیدای انتخابات می شود باید تقوای سیاسی داشته باشد تا از حیله های دشمن در امان بماند و مردم هم بصیرت داشته باشند که آینده چهار ساله خود را به دست شخص امین، مومن و انقلابی بسپارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها