پدر شهید حسین محمد یوسفی آسمانی شد؛

پیرغلام اهل بیت محمدیوسفی دعوت حق را لبیک گفت

پیرغلام اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام، والد معظم شهیدحسین محمدیوسفی، مرحوم حاج نیاز علی محمدیوسفی وردنجانی دعوت حق را لبیک گفت.
کد خبر: ۹۳۳۲۰۳۶
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کانون مداحان و نمایندگی بیناد دعبل خراعی استان چهارمحال و بختیاری در پیامی فقدان ستایشگر و پیرغلام اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام، مرحوم حاج نیاز علی محمدیوسفی وردنجانی تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت را با هم مرور کنیم...

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لَنَبْلُوَنَّكُمْ بِشَيْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الأمْوَالِ وَالأنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ

خانواده محترم پیر غلام اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام مرحوم "حاج نیاز علی محمدیوسفی وردنجانی" والد معظم شهید "حسین محمدیوسفی" و بسیجی مرحوم "حجت الاسلام شیخ صادق محمدیوسفی"

سَلاَمٌ عَلَيْكُم بِمَا صَبَرْتُمْ فَنِعْمَ عُقْبَى الدَّارِ

  هنگامی که ابراهیم فرزند گرامی پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم در حال احتضار بود، حضرت فرمود:ای ابراهیم! اگر نبود آن که از دست می رود، به دیار باقی می شتابد و ماندگان به رفتگان ملحق می شوند،ما به شدت بر تو اندوهگین بودیم، سپس چشمش پر از اشک شد و فرمود:دیده اشک میریزد و دل غمگین می شود و لیکن جز آن چه رضای خداست نمی گوییم و گرچه ای ابراهیم! برای تو غمناکم .

  مشیت الهی براین تعلق گرفته که بهارفرحناک زندگی راخزانی ماتم زده به انتظاربنشیند و این بارزترین تفسیرفلسفه آفرینش ویگانه راز جاودانگی اوست، فقدان ذاکر و محب اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم السلام ، شادروان خیر الحاج مرحوم" حاج نیاز علی محمدیوسفی وردنجانی " که عمر بابرکتش را وقف اشاعه فرهنگ خاندان رسالت نمود، موجب تألم و تأسف گردید.

  آن فقید سعید و پدر بزرگوار شهید در طول عمر با برکتش همچنان‌که خود از معارف سرشار خاندان عترت توشه برگرفت، شعاع‌های نورانی آن فرهنگ پربار را بر تشنگان معارف آن خاندان نیز عرضه کرد.

   کانون مداحان و نمایندگی بنیاد دعبل خزاعی استان چهارمحال و بختیاری  این مصیبت را به جامعه مادحین و ذاکرین اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و همچنین  بیت معزا  تسلیت عرض نموده، از محضر خداوند سبحان خواستاریم روح پاک و مطهر آن عزیز سفر کرده را در درجات رفیع مقام قربش جای داده و به فرزندان و بازماندگانش صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرمایدکه حضرتش فرمود: وَبَشِّرِالصَّابِرِينَ، الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُواإِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّاإِلَيْهِ رَاجِعُونَ * أُوْلَئِكَ عَلَيْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ وَأُوْلَئِكَ هُمْ الْمُهْتَدُونَ"

             عاش سعیدا و مات سعیدا                                                    

                                                کانون مداحان و نمایندگی بنیاد دعبل خزاعی استان چهارمحال و بختیاری

 

ارسال نظرات