خبرهای داغ:

اعلام ويژه برنامه های احياء ليالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)

ويژه برنامه های مراسم احياء ليالی پر فيض قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظيم(ع) با توجه به مصوبات ابلاغی ستاد ملی کرونا بمدت ۲ ساعت از ساعت ۲۳:۳۰ در صحن حضرت موسی بن جعفر(ع)(امامزاده حمزه(ع) سابق) با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۳۸۱۲۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم معنوی شب های قدر، با تلاوت قرآن كريم توسّط قاريان ممتاز و بین المللی آغاز و با قرائت دعای جوشن كبير و مرثیه سرایی توسط آقایان محمدرضا غلامرضازاده، احمد زین العابدین فرد و حسن شالبافان برپا می شود.

برگزاری مراسم سخنرانی و احياء توسط حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی، حجت الاسلام و المسلمین سید حمید میرباقری و حجت الاسلام و المسلمین دکتر ناصر رفیعی به ترتيب از نخستين شب تا سومين شب نورانی قدر از ديگر برنامه های ليالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظيم حسنی(ع) خواهد بود.

زائران و مومنين خداجو همه ساله در ايام ماه مبارك رمضان و به ويژه ليالی پر بركت قدر با حضور گسترده در حرم مطهر حضرت عبدالعظيم حسنی و امامزادگان والا مقام عليهم السلام، به مناجات و راز و نياز با پروردگار متعال و توسل به ائمه اطهار عليهم السّلام می پردازند که امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا این ویژه برنامه ها در فضای باز و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار و از شبکه پنج سیما و رادیو تهران به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها