بیانیه روابط عمومی سپاه شهرستان زرند

به مناسبت27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی وارتباطات

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی "روابط عمومی و ارتباطات" صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق ، علم و هنر است.
کد خبر: ۹۳۴۲۶۳۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی وارتباطات روابط عمومی سپاه زرند بیانه‌ای صادر نمود که متن بیانیه بدین شرح می‌باشد.
    روابط عمومی یک شغل نیست، یک ویژگی اخلاقی است که هرکسی باید خویش را به آن مزین سازد و آنکه در صف اول مراوده با هموطنان قرار دارد به این مهم اولی‌تر است. نوع کار روابط‌عمومی و مسئولیت‌هایی که برعهده این بخش قرار داده شده سبب شد تا حرفه روابط عمومی، ششمین شغل پراسترس در جهان شناخته شود. زیرا مدیران روابط عمومی‌ها افراد متخصص در زمینه کنترل آسیب‌ها هستند و بنابراین نیازمند توانایی تفکر و عمل سریع در شرایط پراسترس و تنش زا هستند.
    سال‌ها تلاش و پیگیری دست‌اندرکاران روابط عمومی و جامعه، روابط عمومی ایران به ثمر نشست و جامعه روابط عمومی ایران را صاحب روز ملی کرد. ۲۷ اردیبهشت ماه روزی که درسطح جهانی نیزبه عنوان روزارتباطات وجامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است. اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه‌ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است. واین روزفرصت مغتنمی برای تبیین اهمیت، جایگاه و کارکرد‌های روابط عمومی‌ها که می‌تواند تأثیرات بسزایی را در تسهیل امور مردم و ارتباط آنان با سازمان‌ها بر جای بگذارد و علیرغم اینکه روابط عمومی در ادارات و سازمان‌ها به عنوان چشم بینا و در حقیقت پیشانی هر مجموعه هستند، اما زحمات و تلاش‌های این قشر زحمت کش به چشم نمی‌آید و در روزی که خاص روابط عمومی است شاید تبریکی گفته شود و به همین مقداربسنده شود.
    این روز فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را بعنوان هنر هشتم مرور کنیم. امروزه نقش روابط عمومی درتصمیمات استراتژیک سازمان، نقشی موثرقلمداد می‌شود و جایگاه روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی بر مبنای حرکت‌های علمی و حرفه‌ای از مشخصه‌های جدید روابط عمومی درعصر ارتباطات قلمداد می‌شود.
    ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای عرصه روابط عمومی، این روز را به همه تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی‌های خصوصا مسئولین روابط عمومی ادارات ونهاد‌های شهرستان زرند تبریک وتهنیت گفته و برای همه شما آرزوی موفقیت وسربلندی خواستارم.
                                                                                                     حسین بخشی
                                                                                   روابط عمومی سپاه شهرستان زرند
ارسال نظرات