مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان های بسیج اقشاری سپاه روح الله:

برگزاری بیش از400 نشست روشنگری انتخابات ویژه اقشار بسیج در استان مرکزی

قاسم فراهانی گفت: انتخابات محوری ترین مرحله و گامی مهم در مسیر رشد و تعالی انقلاب اسلامی محسوب می شود که برگزاری پرشور این واقعه مهم نیاز مند عزم همگانی است
کد خبر: ۹۳۴۹۶۵۵
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸

قاسم فراهانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان های بسیج اقشاری سپاه روح الله در گفتگو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان انتخابات را میدانی برای رشد و تعالی انقلاب اسلامی دانست و گفت:برگزاری پرشور این واقعه مهم نیازمند عزم همگانی است.

وی افزود: امروز با یک هجمه گسترده جریانات مختلف داخلی و خارجی مواجه هستیم که به هرشکلی به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی بوده و با شگرد های مختلف از جمله فریب رسانه ای اهداف خود را دنبال می کنند.

فراهانی با بیان اینکه انتخابات می تواند صحنه و معادلات دشمنان را دگرگون نماید افزود: دشمن تمام توان خود را برای کاهش مشارکت و ضربه زدن به انتخابات به میدان آورده است و خود به این قدرت مهم و اثربخش در نظام اجتماعی پی برده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان های بسیج اقشاری سپاه روح الله تاکید کرد: روشنگری و بصیرت افزایی امروز یک لازمه اصلی برای انقلاب اسلامی محسوب می شود و می تواند راهگشا برای عبور از غبار فتنه ها باشد.

وی عنوان کرد: علی رغم ناکارآمدی های بخش هایی از متولیان خدمت رسانی به جامعه مطالبه گری از مسئولین امر باید برای توسعه و اصلاح روند گذشته مد نظر آحاد جامعه به ویژه بسیجیان باشد.

فراهانی خاطرنشان کرد: سازمان های بسیج اقشاری سپاه روح الله  در این راستا با برگزاری بیش از400 نشست روشنگری برای اقشار مختلف در صدد برداشتن گامی برای حضور حداکثری و مشارکت بیشتر در این خصوص است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات