خبرهای داغ:

دیدار ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با امام جمعه تبریز

تبریز- ورزشکاران و مربیان اعزامی به مسابقات ‌پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیوی ژاپن با حجت الاسلام آل‌هاشم نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه تبریز دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۶۲۱۶۵
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، حجت الاسلام آل‌هاشم در این دیدار با اشاره به ابعاد مختلف ورزش در دنیای امروزی‌، برای تمامی ورزشکاران و مربیان در میادین مختلف المپیک و پارالمپیک ‌به ویژه سیامک صالح فرج‌زاده آرزوی موفقیت  و ابراز امیدواری کرد ورزشکاران کشورمان با کسب مدال‌های این دوره از مسابقات پرچم پر‌افتخار کشورمان را به اهتزاز در آورند و دل مردم عزیزمان را شاد کنند.

در این دیدار‌ علی کشفیا عضو کمیته ملی پارالمپیک، سرپرست تیم والیبال نشسته و رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان، گزارشی از وضعیت حضور ورزشکاران و مربیان استان آذربایجان‌شرقی در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیوی ژاپن ارائه داد.

 در این دیدار که با حضور حسین‌پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان برگزار شد، حجت‌الاسلام  آل‌هاشم از علی کشفیا، بهمن رضایی، سیامک صالح فرج‌زاده و ابراهیم فیروزی که در قالب کاروان پارالمپیک توکیو اعزام خواهند شد، تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها