پيام تسليت فرمانده و مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه زنجان به مناسبت شهادت جانباز زنجاني

زنجان - فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پيامي مشترك، شهادت جانباز 70 درصد زنجانی محرمعلی حسنی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۳۷۲۴۶۳
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی و حجت الاسلام حسن بیگدلی در پیامی مشترک، شهادت جانباز ۷۰ درصد زنجانی محرمعلی حسنی را تسلیت گفتند.
 
پيام تسليت فرمانده و مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه زنجان به مناسبت شهادت جانباز زنجاني

متن پیام بدین شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ. فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ ۖ. وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون همت ایثارگران و دلاوری جانبازان و آزادگان سرافرازی است که بر سر پیمان ماندند و در حفظ و پاسداشت ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی در سراسر زندگی خویش کوشیدند. آنان که دیروز پیشگامان عرصه نبرد حق علیه باطل بودند و امروز پهلوانان عرصه شکیبایی و اسوه‌های استقامت و تجلی شکوه ایثار گشتند.

خبر شهادت محرمعلی حسنی؛ جانباز صبور و فقید این دیار پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحت و جانبازی، موجب تالم و تاثر فراوان شد. این جانباز سرافراز پس از سال‌ها مجاهدت خالصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه و جهاد و آرزوی شهادت در راه خدا و تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از جانبازی در این راه مقدس نام خود را در لوح زرین مجاهدان شهید فی سبیل الله جاودان ساخت.

بدینوسیله ضایعه وارده را به خانواده محترم ایشان و مردم شهید پرور استان تسلیت و تهنیت گفته و از درگاه خداوند بزرگ برای آن شهید گرانقدر علو درجات و همجواری با حضرت سیدالشهداء (ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت داریم.

گفتنی است جانباز شهید محرمعلی حسنی از رزمندگان سرافراز زنجانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان سرباز ارتش عازم جبهه شد و همگام با دیگر مجاهدان فی سبیل‌الله به نبرد با دشمنان دین و میهن پرداخت

وی در ۲۶ خرداد ماه سال ۱۳۶۰ در منطقه عملیاتی رقابیه به شدت مجروح و قطع نخاع شد و مدال جانبازی را به گردن آویخت.

شهید محرمعلی حسنی پس از یک دوره بیماری و بستری در بیمارستان ساسان تهران، بیش از این دوری دوستان و همرزمان شهیدش را تاب نیاورد و امروز یکشنبه ۲۱ شهریور ماه، پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحات جنگی شربت شهادت را نوشید و آسمانی شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار