خبرهای داغ:

خرید یک دستگاه گوشی اندروید به همت بسیجیان مومن آباد در سرخه

بسیجیان پایگاه حضرت ابوالفضل (ع) روستا مومن آباد اقدام به خرید یک دستگاه گوشی همراه اندروید به ارزش 30 میلیون ریال برای خانواده ای نیازمند کردند.
کد خبر: ۹۳۷۷۸۲۸
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید یک عدد گوشی تلفن همراه به ارزش 30 میلیون ریال به همت بسیجیان پایگاه حضرت ابوالفضل (ع) روستا مومن آباد در سرخه با یاری و کمک خیرین تهیه و به یک خانواده نیازمند در روستا اهدا شد.

محمدرضا مومن آبادی فرمانده پایگاه حضرت ابوالفضل (ع) روستا مومن آباد در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در هفته دفاع مقدس اظهار کرد: باتوجه به آغاز سال تحصیلی جدید و برگزاری آموزش های مجازی با هدف اینکه هیچ دانش آموز به علت مشکلات مالی از تحصیل باز نماند، بسیجیان و گروه جهادی این پایگاه با یاری خیرین اقدام به خرید یک دستگاه گوشی همراه اندروید به ارزش 30 میلیون ریال کردند.

او افزود: ان شاءالله این رزمایش مواسات و کمک به خانواده های نیازمند و آسیب دیده تا پایان نابودی کامل ویروس کرونا ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم دستگیر خانواده های نیازمند باشیم.                      

فرمانده پایگاه حضرت ابوالفضل (ع) روستا مومن آباد گفت: حضور در مدرسه در اولین روز تحصیل در روستا و همکاری در برنامه فرهنگی مدارس به همت پایگاه، روحانی محل، شورای اسلامی و دهیاری برای دانش اموزان روستا از دیگر برنامه های اجرایی در آغاز سال تحصیلی جدید بوده است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها