خبرهای داغ:
سپاه ناحیه فراشبند به مناسبت هفته دفاع مقدس، به دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا پرداخت.
کد خبر: ۹۳۷۹۱۷۰
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پورمنتصری فرمانده ناحیه فراشبند، حجت الاسلام حسن دهقان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نا‌حیه فراشبند، سروان هادی کرمی معاونت امور ایثارگران ناحیه ، فرمانده و کارکنان حوزه شهید چمران، سروان حسین عالیشوندی فرمانده حوزه اداری کارمندی در هفته دفاع مقدس، ازخانواده شهید خو رشید گودل دیدارکردند.
در این دیدار، حجه الاسلام حسن دهقان مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فراشبند، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای شهر دهرم، بویژه شهید خورشید گودل، به جایگاه رفیع ووالای شهداء اشاره کرد و گفت: هیچ مقامی بالاتر از مقام شهید نداریم و با استناد به حدیث نبوی که فرمودند" بالاتر از هرخوبی و نیکی، خوبی و نیکی دیگری هست، اما بالاتر از مقام و جایگاه شهید مقاوم دیگری وجودندارد" افزود :شهید ازجمله کسانی است در عالم قیامت، حق و مقام شفاعت به او عطا شده است ،و ماباید به وصایای شهدا وسیره شهدا عمل کنیم تا از شفاعت آنها بهره مند شویم .

درپایان این دیدار لوح تقدیر به رسم یادبود به فرزند و یادگار شهید درخشان گودل تقدیم شد.

وی همچنین در دیدار با خانواده شهید محمد دهقان، از شهدای دیگر شهرستان فراشبند، گفت: همه بزرگان حتی اولیاء الهی حسرت مقام شهید رامی خوردند.

وی خاطرنشان کرد: وجود نازنین امیرالمومنین علی(ع) با این همه فضائل اخلاقی که داشت به آنها مباهات و افتخار نمی کرد و مایه رستگاری نمی دانست ، اماوقتی شمشیر ابن ملجم به فرقش اصابت کرد وفرق او را شکافت فرمود" فزت ورب الکعبه".

دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس

نماینده ولی فقیه در سپاه فراشبند همچنین به بیان خاطرات و نقش شهید دهقان در دفاع مقدس پرداخت و از صبر و بردباری همسر، فرزندان و والدین شهید تجلیل کرد و یاد و خاطره پدر و مادر شهید را گرامی داشت ، وبرای شادی روح شهید وپدرومادر شهیددرود فرست وحمدوسوره قرائت نمود.

درپایان این دیدار، سرهنگ پورمنتصری لوح تقدیری به رسم یادبود به همسرشهیداهداء کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار