خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان:

 رشد و بالندگی انقلاب اسلامی از رهبری و پابه کاری مردم نشأت می‌‌گیرد

همدان-جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: انقلاب اسلامی در حال رشد و بالندگی است که از رهبری، پابه کاری مردم و دین مردم نشأت می‌‌گیرد.
کد خبر: ۹۳۸۱۰۲۹
|
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

 رشد و بالندگی انقلاب اسلامی از رهبری و پابه کاری مردم نشأت می‌‌گیردبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ اکبر یونسی در مراسم پویش «همکلاسی مهربان» ضمن تسلیت به مناسبت شهادت پیامبر(ص) و امام حسن مجتبی(ع) با بیان اینکه این پویش و کمک‌ها ارزشمند است، اظهار داشت: زمانی ما در معرض جنگ سخت قرار گرفتیم و مردم پای کار آمدند که اگر حضور مردم و رهبری امام خمینی (ره) نبود ما موفق نمی‌شدیم.

وی با تاکید بر اینکه در جنگ تحمیلی هیچ چیزی به نفع ما نبود و آنچنان امکانات نظامی نداشتیم، ابراز داشت: در این جنگ همت، ایمان، اعتقاد و ولایت‌پذیری مردم باعث شد که پیروز شویم.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: در حوزه دفاع نیمه سخت و امنیتی در مقابل دشمنان نادان داخلی و خارجی مردم پای کار آمدند.

وی افزود: در حوزه جنگ نرم اعقاد قلبی و دفاع مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باعث شد دشمنان به خواسته خود نرسند.

یونسی با بیان اینکه تئورسین‌های غربی می‌گویند اگر چهار دهه از عمر یک انقلاب بگذرد باید شاهد افول آن انقلاب باشیم، گفت: انقلاب اسلامی نه تنها رو به افول نیست بلکه در حال رشد و بالندگی است که از رهبری، پابه کاری مردم و دین مردم نشأت می‌‌گیرد.

وی تاکید کرد: انقلاب ما به عنوان یکی از قدرت جهانی ابراز وجود می‌کند و دشمنان ما از ما ناامید شده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا جامعه بشری را تحت تاثیر قرار داده است و کشور ما در حوزه جنگ سلامت با همت مردم موفق عمل کرده است، عنوان کرد: رسالت ما در سپاه و بسیج مردم‌داری و مردم یاری است که اگر به کمک مردم نیاییم جفا کرده‌ایم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات خاطرنشان کرد: مردم در بحث کمک مومنانه و مقابله با ویروس کرونا همه جانبه پای کار آمدند و این نهضت را ادامه دادند که امیدواریم با واکسیناسیون عمومی این ویروس ریشه‌کن شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات