خبرهای داغ:
حجت الاسلام طائب:

همه فضیلت‌ها و آرمان‌ها قرار گرفتن در مسیر شهادت است

کبودراهنگ-رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: همه فضیلت‌ها و ارزش و آرمان‌ها، قرار گرفتن در مسیر شهادت است و ما باید همه تا آخرین نفس پای انقلاب بایستیم که این انقلاب ثمره ظهور خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۸۱۳۸۹
|
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸

همه فضیلت‌ها و آرمان‌ها قرار گرفتن در مسیر شهادت استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام مهدی طائب در یادواره ۶۴۱ شهید و شهدای گردان ۱۵۷ امام حسین(ع) کبودراهنگ با تسلیت شهادت امام رضا(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهادت اتفاق نیست بلکه شهید، شهادت را انتخاب می‌کند‌.

وی عنوان کرد: تنها سرمایه‌ای که تاریخ انقضا دارد سرمایه عمر است، باید در این دنیا استفاده کنی و بهترین سعادت برای انسان مقام شهادت است چرا که انسان با این مقام بهشتی خواهد شد.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار افزود: سرمایه عمر انسان را دو کس خریدار است یکی دنیاست که در ازای خرید دو صفت می‌دهد یکی از آنها محدودیت مکانی دارد و دوم اینکه محدودیت زمانی دارد که هیچکدام از اینها ارزش ندارد و اما طرف دیگر خریدار خداست که در ازای خرید جان، بهشت برین شامل حال ما می‌شود.

وی یادآور شد: همه فضیلت‌ها و ارزش و آرمان‌ها، قرار گرفتن در مسیر شهادت است و ما باید همه تا آخرین نفس پای انقلاب بایستیم که این انقلاب ثمره ظهور خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات