خبرهای داغ:

تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر و مؤثران ترویج عفاف و حجاب در اقلید

از آمران به معروف و ناهیان از منکر و مؤثران ترویج عفاف و حجاب در اقلید تجلیل شد.
کد خبر: ۹۳۸۲۲۱۹
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مراسم تجلیل ازآمران به معروف و ناهیان از منکر و مؤثران ترویج عفاف و حجاب با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه و دادستان در سالن غدیر سپاه اقلید همزمان با سراسر استان بصورت ارتباط تصویری با سپاه فجر برگزار شد.

در این برنامه، امام جمعه اقلید، امر به معروف و نهی از منکر را سنت قرآنی و الهی خواند و به برخی از آیات قرآن در این زمینه اشاره کرد.
حجت‌الاسلام طالبی با تقدیر از زحمات متصدیان احیای امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: به موفقیت های کسب شده در این زمینه و ارزش های احیاشده و نهادینه شده توجه شده و با مشاهده برخی مسائل و منکرات نباید ناامید شد.
امام جمعه اقلید به بدحجابی های که حال جامعه را بد کرده اشاره کرد و از نیروی انتظامی خواست با این موارد برخورد کند. در ادامه فرمانده سپاه اقلید با اشاره به جایگاه و اهمیت فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر یادآور شد: به این امر اعتقاد و باور داریم در مقوله امربه معروف اگر اقدامات ایجابی باشد بهتر تاثیر خواهد داشت لذا در کنار نیروی انتظامی و دیگر نهادهای ذیربط در احیاء این واجب الهی همواره همراه هستیم.
سرهنگ دوم پاسدار علیرضا خدایاری از بسیجیان و تمام افراد و نهادهایی که در راستای احیاء امربه معروف و نهی از منکر همت کرده و می کوشند، قدردانی و تقدیر کرد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اقلید نیز به صراحت قانون در زمینه امر به معروف و نهی از منکر اشاره و با تقدیر از حضور و همراهی سپاه و بسیج در این امر، بیان کرد: یک ضابط عام باید همراه بسیجیان باشد تا درصورت مواجه بامنکرات، برخورد سلبی لازم انجام شود.
امیرحسین انصاری فر بر لزوم همکاری نهادهای متولی و مسوول با ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر تاکید کرد.در ادامه سرهنگ دوم پاسدار حسن مهدوی مسئول اجتماعی سپاه اقلید،از راه اندازی قرارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان با همکاری برخی ادارات و نهادها و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در راستای پیشگیری و رفع آسیب ها خبر داد و گفت: ارائه مشاوره به خانواده ها از دیگر رویکردهای سپاه در این زمینه است.وی به طرح شهید سلیمانی و کمک بیش از 350 نفر از بسیجیان در اجرای این طرح اشاره و از همراهی آن ها قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها