خبرهای داغ:

برگزاری نشست با موضوع مصرف بهینه انرژی

برگزاری نشست با موضوع مصرف بهینه انرژی با سخنرانی سرمربی شجره طیبه صالحین حوزه حضرت فاطمه(سلام الله علیه) با میزبانی پایگاه طه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۸۳۱۸۶
|
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج حسن پور سخنران این نشست اظهار کرد: با توجه به اینکه شاهد ورود آلاینده‌های مختلف در شهر محل زندگی هستیم پس باید بتوانیم انرژی را به درستی مصرف کنیم و باید به نوع وسایل و تجهیزات خانگی که برای زندگی ساخته می‌شود توجه شود علاوه بر این باید آگاه سازی مناسب شهروندان برای استفاده از انرژی صورت گیرد و در نهایت باید به فکر ایجاد یک بازار انرژی باشیم.


وی با بیان اینکه اصلاح قوانین و اصلاح امکانات در بخش انرژی باید شکل گیرد گفت: در بخش انرژی، قوانین وجود دارد و اجرا نمی‌شود و این طرح به دنبال آن است که قوانین به طور صحیح و مطابق با استاندار‌های بین المللی اجرا شود.


وی با بیان اینکه تعداد زیادی آبگرمکن‌های خورشیدی و نیروگاه‌های کوچک مقیاس در برخی از مراکز نصب شده است گفت: در این طرح به طور جدی به دنبال بهینه سازی مصرف انرژی هستیم و شهرداری تهران هم می‌تواند با توجه به بستری که برای انتقال اطلاعات دارد، کمک کند.

وی در ادامه بیان کرد : باید با خرد جمعی و هم افزایی برنامه های مدیریت مصرف را در اولویت قرار بدهیم.کارهای اشتراکی در این زمینه بطور حتم از تاثیرگذاری بالایی برخوردار است.

وی افزود: این جلسه با هدف انتقال و به اشتراک گذاری تجارب در زمینه مدیریت مصرف انرژی برق و پرهیز از موازی کاری در این خصوص می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها