مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان :

طلاب و روحانیون در خط مقدم خدمت رساني به مردم و دفاع از اسلام و انقلاب هستند

زنجان -مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت :روحانیون همواره در خدمت رساني به مردم و دفاع از اسلام و انقلاب پيشتاز هستند
کد خبر: ۹۳۸۳۴۸۳
|
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ در راستاي كنگره ٣٥٣٥شهيد استان زنجان،صبح امروز يادواره شهداي طلاب و روحانیون با حضور حجت الاسلام دكتر عبدالله حاجي صادقي؛نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ،خانواده شهدا و جمعي از مسئولين استان زنجان برگزار شد. 

 

طلاب و روحانیون در خط مقدم خدمت رساني به مردم و دفاع از اسلام و انقلاب هستند

 

در ابتداي اين مراسم حجت الاسلام حسن بیگدلی ضمن تبریک آغاز امامت امام عصر حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، اظهار داشت :یادواره شهدای طلاب در راستای کنگره 3535  شهید استان زنجان برای پاسداشت ٣٩ شهید اين استان روحانی برگزار شده است. 

 

وی با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون همواره در خدمت رساني به مردم و دفاع از اسلام و انقلاب پيشتاز هستند،اظهار کرد :روحانيون در میدان جهاد و مبارزه، دوران دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت، مقابله با کرونا،فعاليت در قرارگاه معنویت و سلامت و... پیشقدم بوده است. 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد :برنامه و فعالیت های مختلفی در کمیته طلاب و روحانیون در راستاي كنگره ٣٥٣٥ شهيد استان صورت گرفته است که مهم‌ترین آنها تجلیل از خانواده های شهدای طلاب، برگزاری ٢٣ یادواره شهدای روحانی در سطح استان، تالیف ۴جلد کتاب، تهیه و تولید ۴ مستند از شهدای روحانی، تجلیل از روحانیون ایثارگر، نامگذاری حجرات حوزه‌ علمیه به نام شهدا، تهیه جهیزیه برای زوج های جوان، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، مصاحبه با روحانیون رزمنده، جمع آوری ٢ هزار سند از شهدای روحانی،تهیه آلبوم شهدای روحانی، برگزاری نشست های روشنگری در بین علما نمونه اي از اين فعاليت هاست.

 

این مسئول با بیان اینکه بیش از ١٠ هزار نشست های بصیرتی توسط هادیان روحانی برگزار شده است، تاکید کرد : خوشبختانه مردم استقبال خوبي داشته و نتیجه مطلوبي حاصل شده است.

 

حجت الاسلام بيگدلي در پایان خاطرنشان کرد :خداوند را شاکریم که توفیق برگزاری این یادواره برای گرامیداشت یاد و خاطره  شهداء به ویژه ٣٩ شهید روحانی استان زنجان فراهم شده است تا بتوانیم به مقام شامخ اين عزيزان ادای دین کرده باشیم.

ارسال نظرات