خبرهای داغ:

برگزاری دوره‌های مهارت آموزی در باغملک

دوره‌های مهارت آموزی در باغملک به صورت حضوری با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۸۴۹۶۶
|
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷

غلامپور رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان باغملک گفت: دوره‌های آموزشی تا قبل از حضور بنده در مرکز به دلیل شرایط کرونایی و محدودیت‌های ایجاد شده به صورت مجازی برگزار می‌شد سعی کردیم که دوره‌ها را با رعایت اصول بهداشتی به صورت حضوری برگزار کنیم چرا که قطعا دوره‌های حضوری تاثیر بیشتری در روند یادگیری کارآموزان دارند.

او بیان داشت: دومین کاری که ما در این مدت انجام داده ایم افزایش دوره‌ها بود، سعی کردیم با انعقاد تفاهم نامه‌ها با سایر ادارات، ظرفیت وکیفیت بهتری برای مرکز و کار آموزان ایجاد کنیم.

غلامپور افزود: در حال حاضر مرکز آموزش فنی حرفه‌ای ۲۴ پرسنل دارد که که شاید پاسخگوی نیاز یک شهرستان با این وسعت نباشد در همین رابطه و با توجه به اینکه مرکز در حال حاضر توانایی تامین اعتبار برای جذب و استخدام نیرو‌های جدید نداشته بود توانستیم تفاهم‌نامه‌ای با سایر ارگان‌ها و ادارات شهرستان و استان انعقاد کنیم.

رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان باغملک تصریح کرد: توانستیم بدون اینکه مرکز هزینه‌ای را متحمل شود اقدام به جذب ۴ نیروی جدید کنیم، ان شاءالله ظرف روز‌های آینده درصورت نیاز به چهار نیروی دیگر نیز استخدام خواهیم کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: ۲۷ آموزشگاه داشتیم که به دو آموزشگاه تبدیل شده بود طی ۴ ماه گذشته ۶ آموزشگاه جدید راه اندازی کردیم و محیط این مرکز را با کاشت ۷۰ نهال و فضای سبز و احداث زمین فوتبال سروسامان بخشیدیم که خود از عوامل بهتر دیده شدن این مرکز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها