خبرهای داغ:

نشست B2B با تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان همدان

همدان-نشست B2B با تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۹۷۲۹
|
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، هیئت تجاری کشور ازبکستان از واحدهای تولیدی و بسته‌بندی محصولات کشاورزی استان همدان در شهرستان بهار بازدید کرد؛  در ادامه نیز نشست B2B با تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان همدان برگزار شد.

در این دیدار تجار ازبکستانی خواستار گسترش روابط و توسعه صادرات محصولات کشاورزی به خصوص محصول سیب زمینی با رعایت موازین و قوانین بهداشتی و قرنطینه‌ای و سلامت محصول شدند.

همچنین تجار ازبکستانی با دعوت از هیئت بخش خصوصی ایران به ازبکستان خواستار افزایش روابط دوجانبه شدند.

معاون اول رییس جهاد کشاورزی ازبکستان در این نشست اظهار داشت: ما روابط خوبی با کشور ایران داریم و سالانه واردات و صادرات زیادی بین دو کشور انجام می‌شود،

نادر جان کاسیموف با تأکید بر واردات اکثر محصولات کشاورزی از ایران ادامه داد: از تمام مسئولین رسمی ایران و مسئولین محترم حاضر در این جلسه تشکر می‌کنم و از اشخاصی که این جلسه رو برگزار کردند، سپاسگزارم.

مسئول سازمان توسعه کشاورزی مردم همدان(هکا) نیز در حاشیه این نشست به خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی کشور ازبکستان و هیئت تجاری همراه به استان همدان گفت: با توجه به خسارت شدید سیب‌زمینی کاران در سال‌های گذشته که منجر به تذکر مقام معظم رهبری به مسئولین اجرایی شد، این هیئت تجاری با پیگیری‌های دولت و وزیر کشاورزی و پیگیری‌های کمیسیون کشاورزی مجلس نمایندگان انقلابی در همدان و شهر بهار حضور یافتند.

بهزاد بابایی افزود: از مباحث مهم این نشست بحث صادرات غیر نفتی است که از تأکیدات مقام معظم رهبری است.

نشست B2B با تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات