فرمانده سپاه بابلسر:

تفکر و فرهنگ بسیج موجب کارآمدی و کارآیی حکمرانی نظام شد

ساری-فرمانده سپاه بابلسرتفکر و فرهنگ بسیج را موجب کارآمدی و کارآیی حکمرانی نظام دانست و گفت: بسیجیان در کار جهادی و عرصه‌های جهادی همواره حضور دارند.
کد خبر: ۹۳۹۱۰۹۵
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مصطفی بازوند فرمانده سپاه بابلسر در اولین گردهمایی گروه‌های جهادی بابلسر یادبود شهدای جهادگر و گرامیداشت هفته بسیج که با حضور جمعی از مسئولین استانی و گروه‌های جهادی بابلسر در سالن آمفی تئاتر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد، گفت: هفته بسیج مولد خلاقیت‌هایی است که نظام مقدس اسلامی برای مدل حکمرانی خود دارد و بسیجیان در جهاد، کار جهادی و عرصه‌های جهادی همواره حضور خواهند داشت.

وسرهنگ بازوند افزود: مشارکت کردن به‌نوعی یکی از تولد‌های بسیج است که از همان ابتدای انقلاب اسلامی و قبل از انقلاب و در طول مبارزات فرهنگ و برکت بزرگی را ما داشتیم؛ امیرالمؤمنین علی (ع) می‌فرمایند که «إنَّ الجِهادَ بابٌ مِن أبوابِ الجَنَّةِ فَتَحَهُ اللَّهُ لِخاصَّةِ أولیائِهِ» جهاد دری از در‌های بهشت است که خداوند آن را بر روی اولیای خاص خود گشوده است.

فرمانده سپاه بابلسر با اشاره به اینکه جهاد چهار قسم دارد، تصریح کرد: اولین پله جهاد، جهاد وقت، دوم جهاد مال بدون هیچ چشم داشتی، سوم جهاد جان و در نهایت آخرین پله و سخت‌ترین جهاد، جهاد آبرو است.

سرهنگ بازوند ادامه داد: مازندران استانی با ظرفیت بالا است؛ دیار علویان و هم من یک عنوان برای مازندران خصوصا شهرستان بابلسر داده‌ام به نام «دارالمقسطین» (کسانی که به دنبال ایجاد قسط هستند) چراکه کاری مردمی و جهادی برازنده این مردم است.

فرمانده سپاه بابلسر به نقش مردم مازندران در باسازی  سوسنگرد گفت: آن زمان با پرچمداری مرحوم آیت‌الله روحانی که نماینده وقت، ولی فقیه در استان بود ۳۰۰ میلیون تومان برای بازسازی سوسنگرد کمک شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بابلسر یادآور شد: آیت‌الله روحانی خود هم در کنار بسیجیان و جهادگران مشغول کار شدند که با برآورد هزینه کار ۴۵۰ میلیارد تومان کمک شده است.

سرهنگ بازوند بیان کرد: عملکرد و کارنامه استان مازندران از زمان شروع کرونا با کمک ۵۰۰ میلیارد تومانی مردمی، کمک‌های رسمی نه غیر رسمی به ثبت رسید؛ در دفاع مقدس، دفاع از حرم باز هم مازنی‌ها پیشرو بودند.

به گفته فرمانده سپاه بابلسر در یک سال ونیم گذشته ۲۴ میلیارد تومانی در شهرستان بابلسر کمک‌های مردمی رسمی ثبت شد و هشت خانه محروم با اعتبار سه میلیارد تومان سال جاری در بابلسر به بهره‌برداری رسید.

فرمانده مقاومت ناحیه بابلسر در پایان سخنان خود گفت: هجرت و جهاد دو استراتژی مسلمان و فرد رشید برای مقابله با یک مانع در مسیر انقلاب اسلامی است که یا باید هجرت کرد یا باید جهاد کرد و امروز نیاز به تبیین جهاد داریم.

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از خانواده شهید مدافع حرم بریری و خانواده شهید مدافع سلامت ربیعی قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها