اهم فعالیتهای حوزه مقاومت بسیج بافق در هفته بسیج

به مناسبت هفته بسیج مستضعفین پایگاه مقاومت بنت الهدی صدر نشستی با موضوع ویژگی‌های بسیجی حقیقی ویژه دختران نوجوان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۶۳۶۲
|
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ به مناسبت هفته بسیج مستضعفین پایگاه مقاومت بنت الهدی صدر نشستی با موضوع ویژگی‌های بسیجی حقیقی ویژه دختران نوجوان برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام حسنی نژاد به بحث موضوع ویژگی‌های بسیجی پرداخته و بیان کرد: با الگو قرار دادن سبک و سیره زندگی شهدا، سعادت و آرامش دنیا و آخرت خود را تضمین کنید.

در پایان به شبهات خواهران پاسخ داده شد.

 
کرسی آزاد اندیشی با موضوع دین گریزی جوانان و گرایش آن‌ها به غرب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ به مناسبت هفته بسیج کرسی آزاد اندیشی با موضوع دین گریزی جوانان و گرایش آن‌ها به غرببا حضور خانم حسینی پور در امام زاده عبدالله شهرستان بافق برگزار شد.
در این جلسه خانم پور حسینی در مورد دلایل دین گریزی جوانان بیان کرد: والدین درست دین را به فرزندان خود نفهماندند و سازماندهی تهاجم فرهنگی غربی‌ها قویتر بوده و همچنین مشکلات اقتصادی می‌باشد.
اهم فعالیتهای حوزه مقاومت بسیج بافق در هفته بسیج
دیدار نوجوانان حلقه صالحین از مادر دو شهید هشت سال دفاع مقدس.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ نوجوانان حلقه صالحین پایگاه زینبیه (س) شهدای خواهر به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از مادر دو شهید والا مقام روستای کوشک دیدار کردند.
خانم حیدری فرمانده پایگاه مقاومت زینبیه (س) گفت: به مناسبت هفته بسیج نوجوانان حلقه صالحین از مادر شهیدان مرتضی و رجبعلی حیدری دیدار و گفتگو کردند. مادر شهیدان حیدری گفت: پسرم مرتضی برای ادامه تحصیل به یزد، مدرسه خان رفت و سالی که قرار بود لباس روحانیت به تن کند به جبهه رفت و مفقود الاثر شد بعد از ۱۴ سال یک تکه از استخوان جمجه اش را آوردند و در کنار برادر شهیدش رجبعلی در گلزار شهدای کوشک به خاک سپردند. در پایان مادر شهیدان حیدری دعای عاقبت به خیری برای نوجوانان کردند.
 
ارسال نظرات