خبرهای داغ:

دیدار با مدیر و فرمانده واحد بسیج دانش آموزی مجتمع صالحین روستای لاسجرد انجام گرفت

سرگرد حمید بافتی فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان با مدیر و فرمانده واحد بسیج دانش آموزی مجتمع صالحین روستای لاسجرد دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۳۹۷۱۲۹
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ سروان حسن فیض فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ولایت، سرگرد حمید بافتی فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان همراه با جمعی دیگر از مسئولین در مجتمع صالحین روستای لاسجرد حضور یافتند.

در این دیدار قادری مدیر و فرمانده واحد بسیج، ضمن عرض خیر مقدم، گزارشی از فعالیت بسیج مدرسه در جهت خدمات رسانی به دانش آموزان کم برخوردار ارائه و از زحمات و تلاش های معینیان مربی طرح جامع تربیتی در امر تربیت و بسیج قدردانی کرد.

همچنین سروان فیض با اشاره به وجود معضلات اجتماعی بویژه در روستاها، خواستار اجرای کارگاه های آموزشی با شناسایی آسیب ها برای دانش آموزان و والدین آنان شد. او همچنین بر تشکیل حلقات صالحین دانش آموزی در مجتمع تاکید کرد.

در ادامه سرگرد بافتی، با تقدیر از زحمات شایسته معلمان و فرهنگیان که در این روستا به تربیت نسل کودک و نوجوان می پردازند، تلاش آنان را جهاد در راه خدا دانست.

او با اشاره به حضور دانش آموزان در جرگه بسیج، خواستار ایجاد تفکر و روحیه بسیجی در دانش آموزان شد.

گفتنی است گلعلی زاده معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان، ضمن بیان دیدگاه های خود، پرورش روحیه بسیجی و انقلابی را خواستار شد.

در پایان حکم مسئولیت فرمانده واحد مقاومت به همراه هدیه معنوی (سنگ حرم امام حسین (ع) و تربیت مطهر ایشان) به او اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها