مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا:

با حضور جهادی بسیج بسیاری از مشکلات و موانع ملی حل شد

ساری-مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا گفت: تفکر بسیجی با روحیه جهادی زیر سایه ولایت باعث شده در بسیاری از مشکلات و موانع اجتماعی و ملی مرهمی بر رفع مشکلات باشد.
کد خبر: ۹۳۹۷۳۱۶
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸

حضور جهادی بسیج بسیاری از مشکلات و موانع ملی را حل کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،مراسم تجلیل از فعالان هفته بسیج سازمان کارگران و کارخانجات مازندران صبح امروز در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

در این مراسم سید جوادحسینیان مسئول سازمان کارگران و کارخانجات مازندران گفت: خدا را شاکر هستم در نظامی که بسیج در آن با نگاه عمیق امام راحل در ۵ آذر ۱۳۵۸ تشکیل شد زندگی می‌کنیم .

حضور جهادی بسیج بسیاری از مشکلات و موانع ملی را حل کرد

حسینیان افزود:نگاهی که بسیج به انقلاب داشته و حضور نقش آن در بزنگاه‌ها بسیار پر اهمیت و فعال بوده است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا ادامه داد: تفکر بسیجی با روحیه جهادی زیر سایه ولایت باعث شده در بسیاری از مشکلات و موانع اجتماعی و ملی  مرهمی بر رفع مشکلات باشد مانند حضور در جبهه‌ها، سیل، زلزله و الان هم در مبارزه با کرونا و جنگ اقتصادی.

حسینیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته بسیج خاطرنشان کرد: با کمک بسیجیان و همکاران اداره کل تعاون کارو رفاه اجتماعی برنامه‌های خوبی در سطح استان برگزار شد که هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی نسبت به سال‌های گذشته رشد بسیاری داشت.

حضور جهادی بسیج بسیاری از مشکلات و موانع ملی را حل کرد

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجباتسپاهکربلا در پایان سخنان خود اضافه کرد:  از زحمات یکایک افرادی که در برگزاری برنامه‌های بسیج نقش داشتند، تشکر می‌کنم.

در پایان مراسم نیز با حضور معاونین اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و مسئول بسیج کارگران و کارخانجات مازندران از فعالین هفته بسیج تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها