خبرهای داغ:

معطر شدن زندان‌های استان فارس به عطر خوش شهید تازه تفحص شده

در راستای برنامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی سازمان زندان‌ها به منظور اصلاح و تربیت زندانیان و باز اجتماعی شدن آنان، شهید گمنام عملیات بدر که در شرق دجله تفحص شده است به مدت یک هفته در سطح زندان‌های استان فارس تشییع می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۷۸۶۶
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مدیرکل زندان های فارس گفت: با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای برنامه های فرهنگی و تربیتی سازمان زندان ها، مراسم پیکر مطهر شهید گمنام، از روز سیزدهم لغایت بیستم آذرماه به مدت یک هفته در سطح زندان های فارس تشییع می شود.
اسحاق ابراهیمی گفت: مراسم تشییع این شهید والامقام با مداحی و روایتگری وصایا و خاطرات شهدا توسط راوی خسروجردی و دلنوشته زندانیان همراه است که امروز این مراسم در سطح زندان های شیراز آغاز شده است.
وی اضافه کرد: مسابقات کتابخوانی، کتاب آرام بیقرار شهید محمد بنیادی همزمان با این مراسم برگزار و از خانواده معظم شهید یکی از کارکنان نیز تجلیل می شود.
مدیرکل زندان های فارس گفت‌: اجرای برنامه تشییع شهید گمنام در زندان ها با همکاری بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و با هدف اصلاح و تربیت زندانیان، کاهش آسیب در زندان ها و کاهش نرخ بازگشت زندانیان و تأثیر حداکثری بر رفتار و گفتار مخاطبین در زندان ها انجام می شود.
شایان ذکر است در اولین روز تشییع پیکر شهید گمنام در زندان های شیراز، زندانیان با گریه و تضرع و توسل به این شهید گرانقدر از این فضای معنوی بهره مند شدند و در دلنوشته هایشان با متوسل شدن به این شهید، برای آزادی خودشان و هم بندیانشان و تمامی زندانیان در سرار ایران دست به دعا برداشتند.
همچنین با حضور شهید گمنام در مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی شیراز، بوستانی معاون دادستان در امور زندان ها با اعطای تسهیلات قضایی مشتمل بر اشتغال 200 نفر، عفو موردی 215نفر، آزادی 22نفر و مرخصی کلیه زندانیان باز شیراز موافقت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها