خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

شانزدهم آذر باید برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شود

در پیام سردار «مرادحاجتی» آمده است: شانزدهم آذر، یادآور حرکت ماندگار استکبارستیزانه دانشجویان در راه ایستادگی و مقابله با استکبار جهانی است. این مناسبت باید برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شود.
کد خبر: ۹۳۹۸۲۹۱
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی»، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی روز دانشجو را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم ‌الله الرحمن الرحیم

شانزدهم آذر، یادآور حرکت ماندگار استکبارستیزانه دانشجویان این سرزمین و شهادت تعدادی از دانشجویان عزیز در راه ایستادگی و مقابله با استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار است. این مناسبت باید برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شود.

دانشجویان به عنوان قشری فرهیخته در جامعه، با پیروی از بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، نقش بسیار مهم و موثری در راه پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پس از آن با تسخیر لانه جاسوسی، در بیرون راندن استکبار از این سرزمین داشتند و همچنین در دوران دفاع مقدس شاهد جانفشانی و ایثار جامعه فرهیخته دانشجویی در دفاع از ایران اسلامی بودیم که شهدای بسیاری را نیز در این راه تقدیم نمودند.

امروزه نیز رسالت خطیر دانشجویان میهن اسلامی‌مان، مهم‌تر، حساس تر و با اهمیت تر از همیشه است چرا که صدها رسانه وابسته به استکبار جهانی در حال تولید محتوا با ذائقه و سلیقه مخاطب دانشجوی جوان ما هستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو را به همه دانشجویان عزیز کشورم به ویژه دانشجویان انقلابی، مستعد، فرهیخته و آینده نگر خوزستانی تبریک عرض می‌نمایم و موفقیت‌ این عزیزان را در راه تعالی بیشتر ایران اسلامی در همه زمینه ها از درگاه پروردگار متعال خواستارم و اعلام می کنم که ما در حوزه دفاع مقدس آماده هر گونه همفکری، همکاری، هم اندیشی و استفاده از ظرفیت های بزرگ و نهفته دانشجویان عزیز را داریم و دست یاری شان را نیز به گرمی می فشاریم.»

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها