خبرهای داغ:
پدر شهید علی برز نریمانی آسمانی شد؛

حاج اله داد نریمانی پدر شهید آسمانی شد

پدر سردار شهید «علی برز نریمانی» مرحوم حاج اله داد نریمانی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۹۴۰۸۲۱۲
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حاج اله داد نریمانی پدر سردار شهید «علی برز نریمانی» دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش ملحق شد.

سردار شهید علی برز نریمانی در سال ۱۳۴۰ چشم به جهان گشود. تحصیلات ابتدایی را در مدارس عشایری به پایان رساند. هوش سرشارش چنان بود که ۳ سال اول دوره ابتدایی را در یک سال به اتمام رساند. در پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی صحنه‌ها حضور داشت و با پخش اعلامیه مردم را به شورش علیه نظام منحوس پهلوی دعوت می‌کرد.

از اوایل انقلاب اسلامی در انجمن اسلامی دبیرستان عشایر عضوی مفید و مؤثر بود و ارتباطش با بسیج، سپاه و مسجد قطع نمی‌شد.

در سرکوبی جریان‌های منافقین، لیبرال‌ها و گروهک‌های ضدانقلاب فعالانه حضور داشت؛ و باوجود تهدید‌های فراوان گروهک‌ها به ترور موفق شد از نقشه‌های خائنانه آنان جان سالم به درببرند. بعد از اتمام دبیرستان مدتی در جهاد سازندگی عشایر مسئول تبلیغات بود و بااین‌وجود نقش مؤثری در تهیه و تنظیم مجلات پیام عشایری داشت.

در سال ۱۳۶۰ به عضویت رسمی سپاه پاسداران درآمد وهمان سال به جبهه اعزام شد و در عملیات بیت‌المقدس به‌عنوان مسئول تیم شناسایی و آرپیچی زن حماسه‌ها آفرید. این شهید والامقام پنجم شهریورماه ۱۳۶۵ در درگیری با عناصر ضدانقلاب در منطقه فارس، استهبان، کوهمره سرخی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار