خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون خبر داد:

امداد رسانی بسیجیان به روستای سیل زده بورکی بخش خشت و کنارتخته کازرون

فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: امداد رسانی بسیجیان به روستای سیل زده بورکی بخش خشت و کنارتخته کازرون انجام شد.
کد خبر: ۹۴۰۸۴۱۰
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون اظهار داشت: درپی بارش های سنگین شبانه روزاخیروطغیان رودخانه های فصلی روستای بورکی علیاء، با هشدارهای آماده باش وفراخوان بسیجیان در بخش خشت و کنارتخته بسیجیان به کمک مردم در روستای سیل زده بورکی شتافتند.
وی ادامه داد: بسیجیان در قالب گروههای کمک رسان و جهادسازندگی امام علی( ع) و پشتیبانی، امداد و بهداشت، درکمترین زمان ممکن با اتحاد در مسجدالابرار بورکی جهت امدادرسانی و بازگشایی معابر و آبراههای منازل و مسیرهای عبورآب اقدام نمودند.
سرهنگ توکل افزود: بعدازسازماندهی و هماهنگی بین گروههای جهادی و امدادی تعدادی از جان برکفان بسیجی باتراکتوربه محل طغیان رودخانه درپایین محل اعزام شدند، با اقدام به موقع بعد از بازدید و رصد میدانی، محل انسداد آب را پیدا نمودند و با ورود به آب، معبر را باز و مسیر تخلیه سریعتر آب فراهم شد .

امداد رسانی بسیجیان به روستای سیل زده بورکی بخش خشت و کنارتخته کازرون
و ی تصریح داشت: با فعالیت چندین ساعته و تلاش بی وقفه بسیجیان جاده و محل عبور و مرور بازگشایی شد و زندگی شهروندان به روال عادی برگشت که متاسفانه چند خانوار نیز در روستای بورکی با ورود آب به منزل دچار خسارت شدند که با ورود به موقع عزیزان بسیج منطقه از خسارت بیشتر به خانوارها جلوگیری به عمل آورد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: با توجه به اینکه بسیجیان درکمک به مردم خدمتگزار و خادم مردم می باشند و بدون هیچ مزدو منتی خدمات برای رضای الهی صورت می گیرد از همه بسیجیان در گروههای جهادی و امداد قدردانی و تشکر به عمل آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها