فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج خبر داد:

اعتبار ۲۱۵ میلیاردی برای چالش کم آبی در مازندران /تداوم نهضت خدمت رسانی و محرومیت زدایی همچنان ادامه دارد

ساری-فرمانده سپاه کربلا از کمک حدود ۲۱۵ میلیارد تومان برای چالش کم آبی در استان خبرداد و گفت: متاسفانه به واسطه مشکلات زیر ساختی، مشکلات آبی در استان وجود دارد.
کد خبر: ۹۴۰۹۴۴۴
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)، نهضت کمک مومنانه در قالب اهدای ۲۵ سری جهیزیه و ۲۰۰۰ بسته معیشتی با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، در سپاه شهرستان نوشهر برگزار شد.

سردار مسلمی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج در نوشهر، ضمن تبریک میلاد سراسر نور حضرت فاطمه (سلام الله علیها) و بزرگداشت مقام مادر و روز زن، از تهیه ۲۰۰ سری جهیزیه در این شهرستان خبر داد و گفت: امروز نیز بخشی از این کمک جهیزیه به نوعرسان اهدا می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا افزود: ۸۰ میلیارد ریال برای کمک جهیزیه نوعروسان جمع آوری شده است تا در قالب لوازم منزل تحویل  نوعروسان شود.

سردار مسلمی با بیان اینکه برای ۲ هزار بسته معیشتی هم ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است، خاطرنشان کرد: تداوم کمک‌های مومنانه با توجه به  بیانات رهبرمعظم انقلاب انجام می‌شود  که در این برنامه خیرین، مسئولین، نهاد‌های حمایتی، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت نقش آفرینی می‌کنند.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با اشاره به تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (علیه السلام) در مازندران  از کمک حدود ۲۱۵ میلیارد تومان برای چالش کم آبی در استان هم خبرداد و گفت: متاسفانه به واسطه مشکلات زیر ساختی، مشکلات آبی در استان وجود دارد و برنامه ریزی شد تا بخشی از مشکلات تا پایان سال و  شش ماه سال بعد برطرف شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها