خبرهای داغ:
با حضور مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور صورت گرفت

برگزاری جلسه کارگروه معدن قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء سپاه ولیعصر (عج) خوزستان

جلسه کارگروه معدن قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با حضور مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور تشکیل شد
کد خبر: ۹۴۱۰۱۳۸
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۱

جلسه کارگروه معدن سازمان بسیج مهندسین صنعت خوزستان با حضور دکتر توشه مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور، معاونت معدنی استان ، رییس و مدیر اجرایی نظام مهندسی معدن خوزستان، نماینده اتاق بازرگانی و تنی چند از اساتید دانشگاه جهت بررسی رفع موانع و بهبود شرایط معادن خوزستان برگزار شد.

در این نشست دکتر مسیحی مسئول کارگروه معدن سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان به اتفاق اعضای حاضر، مشکلات حوزه معدن را بصورت خلاصه کارشناسی و بیان کردند.

از جمله مشکلات مطرح شده در این جلسه ؛ نیاز به تغییر نگاه در حوزه اکتشاف معادن در خوزستان و سرمایه گذاری در این بخش، استفاده از متخصصین امر در این حوزه، بررسی مشکلات معادن موجود و نیاز به سیاست گذاری های به روز و علمی در کشور، جلوگیری از خام فروشی و پشتیبانی از تولید بود.

در ادامه مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور ضمن تایید مباحث مطرح شده، نسبت به ایجاد فرصت و پشتیبانی از نظرات و طرح های پیشنهادی متخصصین کارگروه اعلام آمادگی کردند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور در وسعت کلان برای رفع موانع ، پشتیبانی از توسعه برداشت از معادن و جهش تولید، ایجاد اشتغال و کارآفرینی تا حصول نتیجه تمام تلاش خود را میکند.

پس از این نشست ، دکتر توشه به اتفاق اعضای کارگروه از فرآیند تولید کارخانه نمک دریایی «دلفین» تولید کننده نمک از آب دریا بازدید کردند.
مجموعه دلفین یکی از بزرگترین تولید کننده های نمک صنعتی و خوراکی از آب دریا در دنیاست که در سواحل ماهشهر نمک را از اب دریا استحصال میکند. نمک خوراک پتروشیمی از همان محل تامین شده و نمک خوراکی پس از فرآوری در کارخانه ای در اهواز تولید می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها