خبرهای داغ:

لزوم تخصصی شدن گروه های جهادی در جهت تسریع در امر خدمت رسانی

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: تخصصی شدن گروه های جهادی تاثیر بسزایی در تسریع در روند خدمت رسانی به نیازمندان در مواقع نیاز خواهد داشت.
کد خبر: ۹۴۱۰۳۱۲
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ اولین جلسه مجمع جهادی استان سمنان با حضور ریاست سازمان بسیج سازندگی استان و اعضای شورای جهادی استان برگزار شد.
مهدی کاشفی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در این جلسه با بیان اینکه ما به دنبال تخصصی کردن گروه‌های جهادی هستیم گفت: تخصصی شدن گروه های جهادی تاثیر بسزایی در تسریع در روند خدمت رسانی به نیازمندان در مواقع نیاز خواهد داشت.
وی با بیان اینکه سازماندهی فعالیت گروه های جهادی امری ضروری است افزود: این سازماندهی توسط مجامع شهرستانی و استانی باید در جلسات مستمر و ماهیانه صورت گیرد.
کاشفی با بیان اینکه 9 کارگروه تخصصی ذیل گروه های جهادی در استان شکل می گیرد تصریح کرد: بسیج از مردم است و گروه‌های جهادی امروز به عنوان رهبران اجتماعی و کسانی که در بین مردم اعتماد و مشروعیت دارند تبدیل به حلقه میانی بین امام و امت شده‌اند.
وی افزود: جریان جهادی بسیج سازندگی در مسیر محرومیت زدایی و خدمت رسانی گسترش یافته و امروز شاهد بلوغ و شکوفا شدن این جریان هستیم.
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان افزود: ما به دنبال جبهه سازی جریان جهادی هستیم و می‌خواهیم جبهه‌ی جریان جهادی و خدمت رسانی را عمومی و نهادینه کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها