خبرهای داغ:
سردار باقری بیان کرد:

دشمن برای تخریب سپاه و کارکرد آن کمر بسته است/جنگ فرهنگی دیگر ابزار دشمن در جنگ ترکیبی

 جانشین سپاه حضرت ولی عصر (عج) با اشاره به اینکه اهداف جنگ ترکیبی، ایجاد شبهه در بین مسلمانان است، افزود: ایجاد شبهه در نهادهای انقلابی نظیر سپاه از جمله اقدامات دشمن علیه جمهوری اسلامی است زیرا دشمن کمر خود را برای تخریب سپاه و کارکرد آن بسته است.
کد خبر: ۹۴۲۸۰۲۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

سردار نعمت باقری روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول در سالن جلسات این فرماندهی با بیان اینکه جدال حق و باطل از زمان خلق بشر وجود داشته است، افزود: امروز نیز جنگ از حالت نظامی محض خارج شده و در قرن ۲۱ شاهد جنگ ترکیبی هستیم.

جانشین سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: امروز دشمن توطئه‌های خود را در تمام حوزه‌ها از جمله اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، سخت و نیمه سخت علیه نظام جمهوری اسلامی پیاده می‌کند.

وی با بیان اینکه هدف دشمن از جنگ ترکیبی، جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی است، افزود: اگر خاکریز ما براساس ارزش‌ها و معیارهای نظام اسلامی طراحی شده باشد می‌توانیم درمقابل حملات دشمن مقاومت کنیم که البته همین اتفاق در ۴۳ سال گذشته رخ داده است.

سردار باقری اظهارداشت: لازمه جهاد تبیین که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده این است که در جنگ ترکیبی، دشمن و تاکتیک‌های آن را به خوبی بشناسیم.

وی با بیان اینکه همه چیز در جنگ سخت مشخص اما در جنگ ترکیبی وضعیت متفاوت است، افزود: دشمن همه امکانات خود را در یک جبهه جمع کرده و با سناریوی واحد با چهار مهاجم علیه نظام اقدام می‌کنند.

جانشین سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: این مهاجمان متشکل از مهاجمان غربی شامل آمریکا و انگلیس، مهاجمان عبری شامل رژیم صهیونیستی، مهاجمان عربی شامل رژیم سعودی و برخی مستشاران عربی و مهاجمان داخلی شامل ایرانیان ضد انقلاب هستند.

وی مهاجم اصلی در جنگ ترکیبی را آمریکا دانست و افزود: یکی از راهبردهای این مهاجم، سازماندهی اپوزیسیون‌ها در یک جبهه واحد علیه جمهوری اسلامی ایران بود که در این راستا راه اندازی شبکه‌های فارسی زبان و لجن پراکنی‌های ۲۴ ساعته علیه جمهوری اسلامی در دستور کار قرار گرفت.

سردار باقری با بیان اینکه انگلیس همواره با ایجاد جنگ روانی بیش از آمریکا علیه ایران فعالیت کرده است، اظهارداشت: دشمن شبکه بی بی سی فارسی را راه اندازی کرد و حدود ۲۰۰ خبرنگار در این شبکه به صورت شبانه روزی در حال پیاده سازی موضوعات دلخواه خود با استفاده از ابزار رسانه هستند.

جانشین سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت کشورهای عبری یا صهیونیستی علیه ایران اشاره و بیان کرد: رژیم صهیونیستی با استفاده از نرم افزار و سخت افزارهای خود جنگ ترکیبی را علیه جمهوری اسلامی پیاده کرده است.وی یکی از کارهای شاخص این رژیم منحوس را راه اندازی یگان هشت هزار و ۲۰۰ دانست و افزود: افرادی متخصص به کامپیوتر، زبان فارسی و هک در این یگان سازماندهی شدند تا به صورت شبانه روزی افعال معکوس را به جامعه القا کنند برای مثال رقص دختران هندی را از نماز پدران و مادران ما بهتر می‌دانند و عنوان می‌کنند این رقص از روی عشق و نماز والدین ما از روی عادت است.

رژیم سعودی هزینه رسانه‌های فعال علیه ایران را پرداخت می‌کند
سردار باقری هدف از طرح چنین مواردی را ایجاد انحراف در عقاید دینی و ذهن جوانان خواند و گفت: یکی دیگر از مهاجمان آل سعود است که با راه اندازی مرکز اعتدال وارد میدان به دنبال ایجاد اغتشاش و ناآرامی در کشورهای حوزه مقاومت است.

ی با بیان اینکه رژیم سعودی بخش عظیمی از هزینه رسانه‌های فعال علیه ایران را پرداخت می‌کند، افزود: دشمنان داخلی نیز به عنوان پیاده نظام در کنار سه گروه دیگر فعالیت می‌کنند که وضعیت و شرایط موجود نظام را دریافت و به عنوان خوراک در اختیار شبکه‌های معاند قرار می‌دهند.

جانشین سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان از تحریم‌ها به عنوان یکی از ابزارهای دشمن علیه جمهوری ایران یاد کرد و اظهارداشت: تاکنون سه هزار و ۵۰۰ تحریم بر علیه نظام پیاده شده که با مقاومت مردم و مسوولان ناکام مانده‌اند.

وی جنگ اطلاعاتی و نفوذی را یکی دیگر از ابزارهای دشمن در جنگ ترکیبی دانست و افزود: طی ۴۳ سال اخیر هنگامی که افراد مطرح در کشورمان به شهادت رسیدند دست یک عامل نفوذی در میان بوده است.

سردار باقری گفت: دشمن با راه اندازی جنگ رسانه ای و نرم به دنبال این است که افکار، رفتار و ذهن مردم را نسبت به مسوولان و مقدسات تغییر دهد و در این راستا مسوولان را دزد خطاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمن جدایی سیاست از دین را مطرح می‌کند، افزود: این حربه‌های دشمن در جنگ روانی و رسانه‌ای بر علیه ایران وارد شده‌اند.

جانشین سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان جنگ فرهنگی را دیگر ابزار دشمن در جنگ ترکیبی دانست و بیان کرد: دشمن می‌گوید ما در جنگ فرهنگی چادر را از سر زنان و دختران شما بیرون آوردیم و حجاب آنها را کم کردیم تا به هدفمان نزدیک شویم.

وی با اشاره به اینکه اهداف جنگ ترکیبی، ایجاد شبهه در بین مسلمانان است، افزود: ایجاد شبهه در نهادهای انقلابی نظیر سپاه از جمله اقدامات دشمن علیه جمهوری اسلامی است زیرا دشمن کمر خود را برای تخریب سپاه و کارکرد آن بسته است.

سپاه بازوی صدور انقلاب است
سردار باقری در بخش دیگری از سخنان خود به کارکردهای سپاه اشاره و بیان کرد: سپاه با عنوان یک کارخانه انسان سازی برای انقلاب اسلامی مسوولان زیادی را پرورش داده است که دشمن قصد دارد این کارکردها را نادیده بگیرد.

وی با اشاره به ایجاد بازدارندگی و امنیت توسط سپاه افزود: ۲ونیم درصد از تولید ناخالص ملی صرف آمادگی دفاعی شده ولی بازدارندگی ایجاد شده توسط سپاه زبانزد کشورهای عام و خاص است.

جانشین سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان، سپاه را بازوی صدور انقلاب دانست و گفت: سپاه موجب پدید آمدن گروه‌های مقاومت در حزب الله، یمن، سوریه و عراق شده است.

وی هم افزایی در ارکان نظام برای خدمات رسانی به مردم را از دیگر کارکردهای سپاه برشمرد و افزود: سپاه امروز در حوزه‌های مختلف پابه پای دول‌ ها برای رفع مشکلات کشور فعالیت کرده است.

سردار باقری اظهارداشت: تفاوتی که ماهیت سپاه با ماهیت سلطه گذشته داشته باعث شده سپاه در صدر تخریب باشد؛ در فتنه ۸۸ بیشترین تخریب علیه سپاه صورت گرفت زیرا مجموعه سپاه به صورت جدی وارد شد و فتنه دشمن را خاموش کرد.

وی با بیان اینکه سپاه ستون خیمه نظام جمهوری است، افزود: شکست طرح‌های استکباری از دیگر کارکردهای سپاه بود به طوریکه اگر در سوریه با دشمن نمی‌جنگیدیم باید در کرمانشاه با آن می‌جنگیدیم.

جانشین سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان سپاه را نماد امیدآفرینی دانست و اظهارداشت: هرچه دشمن در جنگ نرم به دنبال ناامیدی مردم است سپاه به دنبال امیدآفرینی است.

وی با بیان اینکه سپاه همیشه برای دفاع از انقلاب در میدان است، افزود: سپاه یک روز در پادگان‌ها، یک روز در میدان و اکنون در جهاد تبیین و جنگ نرم در میدان است.

سردار باقری با اشاره به افتخارآفرینی مردم دزفول در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: دزفول اگرچه در دوران دفاع مقدس در خط مقدم نبود ولی وقتی صحبت از موشک، شهر مقاومت، شهادت، خانواده ۲۳ شهید و دیگر افتخارات می‌شود یاد دزفول می‌افتیم.

وی با بیان اینکه دزفول نقش بی‌بدیلی در پشتیبانی از رزمندگان طی هشت سال دفاع مقدس داشت، افزود: صدام دزفول را به عنوان یکی از شهرهای هدف بمباران و موشک باران نام می‌برد.

جانشین سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان بیان کرد: دزفول بیش از ۲هزار و ۶۰۰ شهید، چهار هزار جانباز، ۴۰۰ آزاده و ۱۵۰ جاوید الاثر و فرزندانی چون سردار کوسه چی تقدیم میهن اسلامی کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها