خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان کرخه:

سوم خرداد از حماسه‌های ماندگار در تاریخ انقلاب و دوران دفاع مقدس است

ستاری فر بر برگزاری هر چه باشکوه تر ویژه برنامه‌های سالروز فتح خرمشهر تاکید کرد و گفت: سوم خرداد از حماسه‌های ماندگار در تاریخ انقلاب و دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۴۳۳۶۲۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

«محسن ستاری فر» فرماندار شهرستان کرخه امروز در گفت و گو با رادیو خوزستان بر برگزاری هر چه باشکوه تر ویژه برنامه‌های سالروز فتح خرمشهر تاکید کرد و اظهار داشت: سوم خرداد از حماسه‌های ماندگار در تاریخ انقلاب و دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: در تاریخ مناسبت‌های مختلفی وجود دارد که احساس حماسی مشترکی را در بین تک تک افراد جامعه ایجاد می‌کند. یکی از این مناسبت‌های مهم روز سوم خرداد، آزادی خرمشهر عزیز از دست رژیم بعثی است.

ستاری فر در ادامه آزادسازی خرمشهر را نقطه عطفی در دوره جنگ تحمیلی دانست و گفت: این پیروزی مقدمه‌ای برای موفقیت‌های بزرگ در عملیات‌های بعدی در طول هشت سال دفاع مقدس بود، در واقع آزادسازی خرمشهر آزادسازی یک قطعه خاک نبود بلکه آبرو و حیثیت کشورمان بود چون در این عملیات ضربه سنگینی به دشمن وارد کردیم، دشمنی که آمده بود تهران را فتح کند و برای دولت‌های بزرگ استکباری خدمتی کند.

فرماندار شهرستان کرخه با تاکید بر برگزاری باشکوه ویژه برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر بیان داشت: فضا سازی محیطی از سوی بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و دیگر نهادهای فرهنگی و همچنین فضای جامعه باید به‌نوعی باشد که حس این ایام ارزشمند را به مردم منتقل کند.

وی از تمامی مسئولان شهرستان کرخه خواست با برنامه‌ریزی منظم و همکاری لازم برای برگزاری هرچه بهتر مراسمات مختلف در این شهرستان همکاری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها