خبرهای داغ:
حجت الاسلام آقائی:

۴۰۰۰ شهید روحانیت در دوران دفاع مقدس، سندی بر پیشتازی روحانیت در دفاع از انقلاب است

امام جمعه مرودشت درخطبه‌های این هفته گفت: ۴۰۰۰ شهید روحانیت در دوران دفاع مقدس می‌تواند سندی بر پیشتازی روحانیت در دفاع از انقلاب باشد.
کد خبر: ۹۴۳۳۹۰۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام مهدی آقائی امام جمعه مرودشت درخطبه های این هفته خود، با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر ،سوم خرداد را رخدادی پرافتخار برای هر ایرانی قلمداد کرد و افزود: آزاد سازی خرمشهر نمادی از وحدت و همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در عرصه های دفاع از کشور می باشدو اتفاق نمی افتاد مگر با امداد غیبی که از طرف خداوند متعال رخ دادوبرگ درخشانی در پرونده رزمندگان کشور می باشد.

حجت الاسلام آقایی در ادامه به موضوع کنگره شهدای روحانیت اشاره کرد و گفت: ۴۰۰۰ شهید روحانیت در دوران دفاع مقدس می تواند سندی بر پیشتازی روحانیت در دفاع از انقلاب باشد‌. و همچنین نشان از نقش مهم روحانیون در هشت سال دفاع مقدس را به خوبی نشان می دهد.

آقایی گفت: روحانیون در میدان نبرد پا به پای رزمندگان و فرماندهان جنگ در عملیات های مهم شرکت و حضور اثربخش داشته و شهدای زیادی نیز تقدیم انقلاب کرده اند. که در بین آن ها چهار شهید بزرگوار را شهر مرودشت تقدیم کرده است.

آقائی در آخر به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور اشاره کرد و گفت: این روزها شاهد بزرگترین تحول اقتصادی در سطح کشور هستیم که نتیجه اعتماد به جوانان نخبه علم اقتصادی می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها