برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان سلطانیه

زنجان_نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و تولیدات خانگی به همت حوزه مقاومت بسیج زینب کبری (س) و پایگاه الزهرا (س)روستای ویر شهرستان سلطانیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۶۸۰۴
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و تولیدات خانگی به همت حوزه مقاومت بسیج  زینب کبری (س) و پایگاه الزهرا (س)روستای ویر شهرستان سلطانیه برگزار شد.

 

برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان سلطانیه

احمدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج زینب کبری(س) افزود: به منظور اجرای منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و تولیدات خانگی بانوان روستای ویر با هدف نمایش محصولات و دستاوردهای بسیجیان و بانوان این روستا و خودکفایی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

 

 

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج زینب کبری (س) سلطانیه افزود: عرضه صنایع دستی، محصولات خانگی از جمله برنامه‌های این نمایشگاه می باشد.

 

 

 

وی توجه به تولید داخلی را یکی از زمینه‌های ایجاد اشتغال دانست و تأکید کرد: نقطه آغازین در زمینه اقتصاد مقاومتی، سیاست‌گذاری برای ایجاد اشتغال و اصلاح الگوی مصرف در جامعه و خانواده بوده و حمایت از تولیدکنندگان داخلی و معرفی تلاش‌های بسیج در راستای اقتصاد مقاومتی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

 

 

 

ارسال نظرات