خبرهای داغ:

فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش: تجهیزات ارتش تا پایان عملیات آواربرداری در متروپل می‌مانند

فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش با بیان اینکه تجهیزات ارتش تا پایان عملیات در متروپل باقی می‌مانند، گفت: نیروهای ما از همان لحظات نخست حادثه متروپل داوطلبانه برای کمک‌رسانی به محل حادثه رفتند.
کد خبر: ۹۴۳۷۶۳۰
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷

امیر سرتیپ دوم ستاد حمزه بیدادی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب، درباره فعالیت‌های ارتش در حادثه متروپل آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز اظهار داشت: ارتش از همان لحظه‌های نخست ریزش متروپل در آبادان، تیپ 72 مستقر در پادگان دژ و نیرو‌های پایگاه دریایی خرمشهر را به صورت داوطلبانه وارد عمل کرد.

وی افزود: این نیرو‌ها پس از ورود به محل حادثه با استفاده از تجهیزاتی که داشتند مشغول به آواربرداری شدند. همچنین، این نیروها در حوزه تأمین مواد غذایی و آب آشامیدنی برای مردم و امدادگران نیز فعالیت داشتند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب با بیان اینکه تعدادی از ادوات مهندسی ارتش نیز متناسب با نیاز به منطقه اعزام شدند، تصریح کرد: البته تجهیزاتی از شرکت نفت، هلال احمر و آتش‌نشانی، قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه در آن منطقه حضور دارند.

وی ادامه داد: در کنار همه دستگاه‌ها، تجهیزاتی از قبیل بیل مکانیکی و لودر نیز از ما درخواست کردند که بلافاصله به منطقه اعزام شد. هنوز هم تعدادی از این تجهیزات در منطقه حضور دارند و قرار است تا پایان عملیات حضور داشته باشند.

امیر بیدادی بیان داشت: ارتش علاوه بر آواربرداری در حادثه متروپل آبادان در حوزه امداد و نجات نیز فعال بود و این حضور را تا کنون ادامه داده است.

وی در پایان گفت: ارتش تا هر زمان که نیاز باشد در صحنه حضور خواهد داشت و کمک‌رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها