خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان خبر داد

دستگیری عامل نزاع دسته جمعی منجر به قتل در تویسرکان

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از دستگیری عامل نزاع دسته جمعی منجر به قتل در کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۹۲۶۱
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲

سرهنگ رضا نوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی منجر به قتل در یکی از روستا‌های شهرستان تویسرکان در شب گذشته، طرح احضار انجام و مأموران انتظامی به محل درگیری اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، درگیری بین دو برادر با سه نفر دیگر به خاطر اختلافات کشاورزی رخ داده و مقتول که جوانی ۳۹ ساله بوده توسط یکی از سه نفر دیگر مورد حمله واقع شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان بیان کرد: این جوان از ناحیه شکم دچار جراحت شده که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل، اما به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرده است.

وی بیان داشت: در راستای امنیت محل با انجام کار اطلاعاتی، اقدامات تخصصی و بررسی آثار به جای مانده در کمتر از یک ساعت، هویت قاتل شناسایی و نامبرده در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

نوری با اشاره به کشف یک تیغه سلاح سرد استفاده شده در قتل از متهم، تصریح کرد: وی در تحقیقات اولیه به بزه ارتکابی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

وی با بیان اینکه شهروندان برای احقاق حق و مطالبات خود از دیگران به جای استفاده از خشونت و شیوه‌های غیر قانونی، به مراجع قضائی مراجعه کنند تا شاهد این چنین اتفاقات ناگواری نباشیم، گفت: با کنترل خشم می‌توان از بروز بسیاری از جرایم و حوادث ناگوار پیشگیری کرد.

*کشف ۱۲ فقره سرقت در شهرستان تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: همچنین به دنبال وقوع چند فقره سرقت در شهرستان تویسرکان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با بکارگیری شگرد‌های پلیسی، ۴ سارق اماکن خصوصی دستگیر و در تحقیقات پلیسی صورت گرفته، به ۱۲ فقره سرقت شامل هشت فقره سرقت از اماکن خصوصی، یک فقره سرقت خودرو و سه فقره سرقت از معابر عمومی اعتراف کردند.

نوری در پایان خاطر نشان کرد: در ادامه این ماموریت، دو معتاد نیز شناسایی و مقادیری مواد مخدر کشف و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات